Popelko Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 vi skal til alcudia på tirsdag, og lurer på om det er noen andre som har vært der på denne tiden ? har lest litt rundt, og det er litt delte meninger om hvordan det er der i april. går det f.eks an å bade på stranden ? det er jeg, sambo og sønnen vår på 1 år og 5 mnd som reiser. håper på noen svar
Supermamm Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Det kan jo variere, men da jeg var der for mange år siden var det kjølig i april, varmere enn her, men ikke badevær... Kanskje noen andre har en annen erfaring? God tur!
ariel78 Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Vi var der i begynnelsen av mai og været var ganske utstabilt. Ikke for varmt, men noen fine dager det gikk an og bade, men noen med regn og kaldt også.
Christina06 Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Hmm, har vært der 2 ganger i mai. Overskyet og kjølig begge gangene, pluss endel regn. Men ja, kan jo kose seg likevel?..
Zitro Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Tidligste jeg har resist var midt i mai, og det var sinnsykt med mygg! Litt ustabilt vær, varmt om dagen, kaldt om kvelden. Altfor kaldt til å bade i havet...
~sjiraff~ Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Håper for din skyld at det blir fint og varmt, hvis ikke er vel Alcudia en av de kjedeligste stedene man kan være.... Så ved antydning til ikke badevær så hadde jeg lei bil for hele uka )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå