Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Hvilke kaker er gode etter å ha vært fryst? Eplekake? Gulrotkake? Og noen tips til andre gode ting det går an å bake?=)
Mammaen til Isak Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Kanelboller:o) mmmm Har akkurat satt inn brett nr to med store deilige kanelboller i ovnen ) Lukter deilig.. Desverre blir det sjeldent mange igjen til å legge i frysern her hehe
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 11. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2010 Hehe, det baker jeg hele tiden og skal legge i fryseren. Selv om jeg baker 2 brett, har jeg ALDRI kanelboller i fryseren =P haha.. Så derfor tenkte jeg å bake flere sorter i dag og putte i frysen, sånn at det kanskje blir noe å putte nedi =P
Fire småtroll Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 Snickerskake (langpanne) er akkurat like god etter frysing. Muffins er også greit å fryse, bare vent med pyntingen til du har tint dem. Har gjerne sjokoladekake fra langpanna i frysa også jeg. Når jeg baker kanelboller lager jeg aldri mindre enn 4 brett, da blir det noen til frysa
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 11. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2010 Snickerskake har jeg aldri prøvd, men kan se for meg at den er god. Bare synd jeg garantert ikke har alle ingrediensene til å lage den på en søndag Muffins ja! ååå, det er jo kjempegodt =D Bare drittkjedelig å fylle formene=P
uanonym Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 Denne er nydelig, og trenger ikke tining! http://kokeboka.net/detalj.asp?recid=94
Sjaman Skrevet 11. april 2010 #7 Skrevet 11. april 2010 Oreokake er mektig god etter frys Aftereightkaken er nam nam. Browniestrøffelbunn med jordbær og marengs er også god etter frys. Nesquikkaken trukket med sukkerpasta er også god.... Moussekake trukket med vhit sjokoladeganasche er dyrisk god etter den kommer ut fra frys.. pyntet med cigarilloser av marengs og et søtt sløyfebånd rundt mmmmm kaker vet jeg litt om
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 11. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 11. april 2010 Firkløveret: Det får man virkelig si! Hehe! Har du oppskrifter også eller? Får ikke bakt de i dag regner jeg med, men er jo veldig greit å ha oppskrifter likevel =)
Sjaman Skrevet 11. april 2010 #9 Skrevet 11. april 2010 Jepp har det... kan sende på pm i frykt for å bli lynsjet av noen konditorer rundt om i landet...hehe Noen MÅ jo bare holde oppskriftene hemmelig men det skjiter jag i thihi
Fire småtroll Skrevet 11. april 2010 #11 Skrevet 11. april 2010 Snickerskake er ihvertfall ikke vanskelig å finne oppskriften til, bare google så finner du den overalt Jeg har laget den som står på detsoteliv.no flere ganger, men jeg har gjerne melkesjokolade istedenfor kokesjokolade i kremen da. Har høstet mange lovord for den, og den er enkel å lage.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 11. april 2010 #12 Skrevet 11. april 2010 Sjokoladekake i langpanne delt i 4 deler:-) Boller og kanelsnurrer som *kremt* aldriii kommer seg i fryseren;-p
Gjest mphs Skrevet 11. april 2010 #13 Skrevet 11. april 2010 Firkløveret. Kunne du være så snill å sende meg oppskriften på Browniestrøffelbunn med jordbær og marengs? Den høres bare fantastisk god ut.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 11. april 2010 Forfatter #14 Skrevet 11. april 2010 Ja, send på pm du =D Lagde nettopp sjokolademint muffins! Kom på at jeg har jo den boka med 500 muffins i =) Men er mye som man ikke har lyst til å prøve også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå