stripete sjiraff Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Heisann. Jeg har meldt meg inn her i dag. Tenkte det kunne være gøy å ha noen å skravle om "gravidting" og andre ting med:-) Jeg er 27 år fra Oslo, gift og vi venter vårt første barn i midten av juli. Hadde vært gøy å bli kjent med andre oslofolk her inne, for jeg kjenner ikke veldig mange med barn her i byen.
EleResa Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Hei hei sjiraff, og velkommen! Litt opp og ned på hvor mye liv det er her inne, men det kan anbefales å sjekke ut trimestersidene - der treffer du helt sikkert andre som er like langt som deg og i samme situasjon Ellers er det terminklubber her, hvor det også bare er å melde sin ankomst i. Ønske deg lykke til i tida fremover Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå