Gå til innhold

Hei, jeg er ny her :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Jeg har meldt meg inn her i dag. Tenkte det kunne være gøy å ha noen å skravle om "gravidting" og andre ting med:-) Jeg er 27 år fra Oslo, gift og vi venter vårt første barn i midten av juli. Hadde vært gøy å bli kjent med andre oslofolk her inne, for jeg kjenner ikke veldig mange med barn her i byen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei sjiraff, og velkommen!

Litt opp og ned på hvor mye liv det er her inne, men det kan anbefales å sjekke ut trimestersidene - der treffer du helt sikkert andre som er like langt som deg og i samme situasjon :)

 

Ellers er det terminklubber her, hvor det også bare er å melde sin ankomst i.

 

Ønske deg lykke til i tida fremover :)

 

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...