Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Litt i tvil angående jenta mi på 1,5 år, hvis vi f.eks skal være mye ute iløpet av dagen og det er sol fra blå himmel.. Bor på lavlandet på Østlandet. Hva gjør dere?
septbaby09 Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Hei. Mini er bare 6 mnd, men jeg har de siste dagene smurt han med solkrem siden vi har vært mye ute, og han sitter nå i sportsdelen å får mer sol på seg. Har også kjøpt solbriller til han, da han hater å få sol i øynene. Fumgerer fint. Bor i oslo.
lure Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 ble solbrent i dag, så i morgen får frøkna solkrem på før hun skal i bhg.
Fire småtroll Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Småjentene fikk solbriller på butikken i går og har stolt gått med de på siden.. Guttene valgte seg hver sin caps, ingen av dem er spesielt glad i solbriller. Var på apoteket og kjøpte solkrem på kampanjetilbud i går, var jo ta to for prisen av en, så måtte ta med noen flasker. Har ikke smurt de i dag, men synes de var litt røde i kinnene nå i kveld, så fra i morgen blir nok solkremen en del av morgenritualet igjen
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 Det bør man faktisk gjøre, ja. Vi har sitti ute store deler av dagen idag, og gubben er KNALLRØD i panna! Ikke spesiellt godt....mamma ble solbrent på brystet også. Så i morgen sender jeg med solkrem i barnehagen hvertfall.
Fikk maibaby06 Skrevet 11. april 2010 #7 Skrevet 11. april 2010 Har sendt solkrem med i barnehagen nå siden etter påsken, og solbriller har han vel brukt en to-tre uker allerede:) Vi begynner alltid tidl med solbrillene vi da. Så ja, vi har begynt:)
Gjest Skrevet 11. april 2010 #8 Skrevet 11. april 2010 Såklart! Vi bor i nord, og har smurt med solkrem og brukt solbriller siden før påske. Bruker jo solbriller selv, så da gjør frøkna det og (",) Og solbrent ble hun før påske, så etter det har vi brukt solkrem og. Før barnehagen, og når vi skal være ute en stund.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 11. april 2010 Ok, ja da bør vi kanskje starte opp m det vi også nå! Har ikke blitt brent foreløpig, men ikke vits å vente til det skjer uansett kanskje;)
Trønderbærta Skrevet 11. april 2010 #10 Skrevet 11. april 2010 Vi smører alle barna i bhg der hvor jeg jobber, de blir kjemperaskt solbrent nå.
hippopotamus! Skrevet 11. april 2010 #11 Skrevet 11. april 2010 Hvilket apotek var det som hadde tilbud? Har fått tilbudsavisa, men husker jo ikke hvor det var
ano`num *17.03.10* Skrevet 11. april 2010 #12 Skrevet 11. april 2010 Apotek 1. Men det var bare det ene merket. Cosmica kanskje? Ikke så begeistret for å bruke det på barn. Føler det er mer beregnet for voksne?
Popelko Skrevet 11. april 2010 #13 Skrevet 11. april 2010 vi har begynt med solkrem på gutten vår som er 1 år og 5 mnd..tror det er greit, kan være ganske sterk sol nå...bruker solkrem i ansiktet og i nakken hvert fall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå