spøkelset Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Og det var jævlig vondt å høre... Han har følt det sånn lenge, men håpet at det skulle gå bedre, noe det ikke har blitt sier han. Vi har hatt problemer i forholdet den siste tiden, men jeg trodde dette bare var en periode, at det ville bli bedre.. Men nå vil ikke mannen mer, han vil ut av forholdet. Huff, har grått nesten konstant i ett par dager nå, dette er helt jævlig :/ Han har det tungt han også, gråter masse og tenker mye på barnet vårt.
Monajenten Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Huff da, så trist å lese:-( Skjønner at det er tungt for dere begge, men håper dere klarer å løse dette på best mulig måte med tanke på barnet deres. Det er tungt nå, men du kommer til å komme styrket ut av det, det er jeg sikker på! Ønsker deg lykke til fremover, håper det går greit med deg. Inviter gode venner på besøk, lek masse med barnet ditt og sett pris på det som betyr mest for deg. Klem
Mammaen til Isak Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Fordelen dere har, i allefall det inntrykket innlegget ditt gir, er at dere er venner. Og at han viser følelser også, selvom han vil "gå" er jo en god ting. At du ser at han heller ikke har det enkelt. Følelser er jo noe som må være tilstede, det er bedre at dere flytter fra hverandre enn at dere bor sammen og fortsetter å ha det dårlig. Det går jo ikke lengden å bare bo sammen for å bo sammen uansett. Dette klarer dere å løse til det beste for barnet! Legg godvilja til å samarbeid best mulig. Det koster gjerne litt, men verdt det! Ønsker dere lykke til. Og en dag vil gråten avta, sakte med sikkert..det kommer bedre tider:)
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 Jeg vil bare sende deg varme tanker. Og så må jeg si, at han tross alt viser følelser i det hele, og det forteller mye om ham og dere. Han bryter ikke ut med letthet; dette har han nok sloss lenge med inni seg før han har kommet frem til at det beste er å ta tak i det og ta konsekvensene. Det er selvsagt forferdelig vondt å få høre at den man elsker ikke lenger elsker en tilbake. Men dessverre, så hender det at kjærlige følelser forsvinner og visner hen. Det virker som han allikevel er sympatisk og omtenksom oppi det hele, og at situasjonen tynger ham også. Når det er sagt, forstår jeg at du uansett har det helt forferdelig nå, og at det er vanskelig å se fremover. Det blir jo en sorg. Og så må du jobbe deg gjennom den sorgen, på samme måte som man må når noen dør. "Fordelen" er at du fremdeles kan snakke med ham og møte ham; og barnet deres har fremdeles pappan sin. Med tid og stunder vil smerten avta, og du vil kanskje til og med oppdage at endringen er til det bedre for dere alle. Jeg forstår at du ikke klarer å se det nå, men det er noe i at "tiden leger alle sår". Arrene blir igjen, men sårene gror. Etterhvert. Sender mange varme klemmer og tanker. Dette kommer du deg gjennom!
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Det er som å lese om hvordan det var her for et halvt år siden.Send meg gjerne en pm om du vil. Lover deg at det blir bedre, sakte men sikkert, selv om det ikke føles sånn akkurat nå.
spøkelset Skrevet 11. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2010 Takk for svar jenter. Vet at det sikkert blir bedre etterhvert, men akkurat nå så klarer jeg ikke se det.. Går bare å håper på at han skal si han elsker meg og vil at vi skal være sammen, men skjønner at det ikke kommer til å skje Tenker så mye på alt, vi har så mye sammen. Klarer faktisk ikke forestille meg livet mitt uten han... Jeg ser selv at dette blir veldig sytete, men akkurat nå så er jeg bare så lei
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 11. april 2010 #8 Skrevet 11. april 2010 Det er slettes ikke sytete, kjære deg. Du mister jo noe av det kjæreste du har! Ikke rart du er trist og lei, og ikke klarer å se lyset i enden av tunnellen. Det er det ingen som forventer at du klarer akkurat nå heller. Men man klarer liksom ikke la være å si at det er sånn, for man vil jo så gjerne trøste ;-) Og man vet jo at det er sant, selv om det er umulig å se det når man står midt oppi det verste. Derfor, sender jeg bare enda flere varme klemmer.
Gjest yrild Skrevet 11. april 2010 #9 Skrevet 11. april 2010 Varm klem :-) Det finnes ikke noe værre enn kjærlighetssorg... Skrik inn i puta og slå den hardt så du får ut fortvilelse og sorg... Det blir bedre. Selv om det selvfølgelig virker håpløst akkurat nå.
Sjaman Skrevet 11. april 2010 #10 Skrevet 11. april 2010 Uff hadde du vært min venninne hadde jeg kommet med sjokoladekake og is ... gitt deg en god klem og så bare grått sammen med deg Masse klemmer.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå