Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Både jeg og mannen jobber full uke, så vi har alltid fri helgene. Det hender han jobber noen helger i året. Sånn som idag f.eks har han 24 timers vakt så han reiste tidlig idag og kommer hjem i morgen ettermiddag. Da slo det meg at jeg har faktisk ingen her jeg...hehe... barnet mitt er hos pappaen sin på samværshelg, så det er bare meg og bikkja. Var skikkelig stusselig å gå alene ut i det fine været og ned i parken, mens alle jeg møtte hadde noen å gå sammen med. Er jo skikkelig familiedag idag Uten mannen så hadde jeg vel blitt helt enstøing. Har jo bodd her i 3 år nå så jeg burde vel ha klart å skaffe meg noen venner, eller hva?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Ta med deg hunden på tur. En bedre turkompis enn en hund finner man ikke :-)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Vi har vært på en liten tur, men hun har løpetid nå så hun er litt slapp for tiden. Hun har behov for mye hvile under løpetiden. Så en tur ned til parken var nok for henne. Får ta oss en kveldstur når hun har våknet H.I
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå