Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har tatt en titt på meg før og spådde meg da gravid i løpet av mars 2010 - du så også både gutt og jente 2x og ba meg ta kontakt igjen når jeg ble gravid. Vel, nå er jeg 3 dager over forventet mens, har ikke gått inn for å bli gravid (la det litt på hylla). Hadde sex med samboeren min 28.03.10 (ca rundt eggløsning), har jeg blitt gravid? Har bedre matlyst og må tisse ofte.

Kan også ta med at Aurora med to gutter så at jeg er gravid nå med en gutt og Kristina så at jeg tester positivt neste søndag (såfremt mensen ikke er kommet innen da). Hva ser du på meg? Er jeg virkelig blitt gravid? Og hvis ja, er det en gutt eller jente eller kanskje begge deler som skjuler seg der inne?

Meg 20.12.88

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt til :-)

Skrevet

dytte igjen :-)

P.s! 4. dagen over forventet mens, men ingen tegn til tanta.

Skrevet

Hei jeg ville bare si fra at jeg har sett deg ;) Skal se om jeg får sett på det i kveld eller i morgen, bare ikke hatt tid til å sette meg ned med det enda! Jeg finner tråden din så fort jeg får tid! Klem

Skrevet

Kjempesnilt av deg ;-) Setter stor pris på dine svar :-)

Skrevet

Oop, kom borti anonym-knappen ;-)

Skrevet

Hei, hmm jeg får opp at du ikke er gravid nå, men jeg kan jo ta feil, særlig ettersom du er så mange dager over.. men skal se om jeg kan se nærmere igjen i morgen hvis mensen ikke kommer, ok? Si fra da. Håper jeg tar feil for din skyld!! Go klem! :)

Skrevet

Takk for svar - mensen har ennå ikke kommet, men har ikke testet ennå. Tenkte å vente til ut uka :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...