Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Jeg er det gjorde det for 3 år siden. gått ned fra 130 kg til 65.kg.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 oi oi oi!!!! Gratulerer!! Er vekten stabil nå,eller fortsetter man bare å gå ned,ned,ned. Fikk du oppfølging i etterkant av operasjonen av ernæringsfysiolog/kostveileder? Og har du mye løs hud? Du trenger ikke svare meg hvis du synes det er ekkelt.. Jeg er ikke overvektig, men tillater meg å svare likevel;-) Er sykepleier og møter nyopererte pasienter på oppvåkningen..Har også en venninne som er veldig overvektig, og hun sliter veldig med det. Det er ikke lett på noen måter å slite med overvekt..
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Jeg har fått god oppfølging av Aker sykehus og av privat ernæringsfysiolog. jeg har helt grusomt mye løshud. Skal i løpet av våren til plastikk kirurg for å se når og hvordan jeg kan opereres.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 Er du fornøyd etter operasjonen? Hvilken type operasjon er det du har tatt? Fjernet de hele magen eller omlegging?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Jeg skal, skal inn til konsultasjon innen juli. Håper det ikke tar så lang tid etter det. :-)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 ja jeg er fornøyd. Det er mye tøffere en jeg hadde regent med, mye jobb. men det som ikke dreper deg styrker deg Jeg tok GBP.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #7 Skrevet 11. april 2010 Hei ! jeg har å hadd en gbp op for et år siden nå.. Har gått ned fra 128 - nå 78,8 er kjempe fornøyd! er nå 7 mnd på vei itillegg men har ikke gått opp enda.. har gått ned fra 81 til nå 78,8 siden siste legebesøk for snart 3 uker siden.. Kjempe bra form å kan spise det meste ( me måte selvfølgelig) Har fått en del løshud på armer og bein, magen er stram å fin ! :-) Har ikke tenkt på plastikk op enda , får se hvordan det ender etter fødsel. Angre ikke en dag på at jeg fikk hjelp !
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #8 Skrevet 11. april 2010 Jeg angrer heller ikke på operasjonen min, den har gitt meg et nytt liv. Uten operasjonen ville jeg ikke hatt den nydelige datteren min. Men å leve lenger med løshud orker jeg ikke. Jeg har smerter i muskler, får ikke sove for jeg får ikke lagt meg i en behagelig stilling. Har blitt mindre sosial etter operasjonen, vet liksom ikke helt hvordan jeg skal være. Før var jeg den tykke usynlige jenta men nå er jeg jo mye mye mindre men har fremdeles stor mage pga hud og fett ellers er jeg mager. Nå til sommeren tror jeg ikke at det blir noe stand på meg, kan ikke vise frem slik jeg ser ut nå. Venter på time hos plastisk nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå