Gå til innhold

Hvordan.....?


Overlykkelig!

Anbefalte innlegg

får vi disse små til å sove en time lengre om morgenen.....??

Føler vi har prøvd det meste, legge litt senere, sette inn mørkere persienner, la henne ligge litt for å se om hun sovner igjen men nei.....Her det fest fra kl er litt før syv om morgenen..... Hun har riktig nok forsøvet alt med en time fra før påske da var det full fres fra kl 0600!!!

Det gjør ingenting for meg å stå opp med henne problemet er at når kl er åtte er hun stup trøtt igjen og vil gjerne sove......da synes jeg det hadde vært bedre om hun heller som en time lengre også kunne holde seg våken til i ti tiden i det minste...

 

Noe gode tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

går det an da? ;) her er det også som regel morgen fra rundt 7, men jeg ser at vi snart må stå opp tidligere hvis vi skal rekke barnehage og jobb.....

 

klokkeslettet for den første luren varierer ut i fra hvor godt småen har sovet om natta, men er ofte en lur rundt 9...noen ganger før, andre ganger senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig med det svaret du har fått over her. Samtidig skjønner jeg frustrasjonen siden første blund blir så tidlig.

 

Her brukes puppen som en søvnforlenger om morgenen. Litt pupp og kos også sover vi en time til. Men kl 7 er det som regel ingen vits å prøve lenger. Da er det morgen uansett. All verdens pupp og byssing kan ikke få han til å sove lenger når han først har bestemt seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...