Gå til innhold

vår prinsesse er født<3<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oj, gratulerer masse:):):)!!! Så flott at alt er bra med henne! Hva gjorde at fødselen satte i gang så tidlig? Og hvordan gikk den? Legg gjerne ut bilde om du vil, jeg er faktisk akkurat 30 + 3 i dag, lurer på hvordan de ser ut inni magen nå:) Rart å tenke på at noen fra juni-klubben har født allerede, men utrolig fint at det kan gå bra så tidlig også:)

Annonse

Hei igjen!

Alt står bra til med meg og jenta mi..

Den lille jenta vår har kommet seg ut av respirator og kuvøse, å ligger nå med litt pustehjelp og sonde ned til magesekken.

Nå må hun bare få masse ro og kjærlighet, å vokse seg stor og sterk.

Jeg ser at flere ønsker å vite hvorfor hun kom så tidelig...!

Grunnen var placenta previa totalis.

Det oppstod delevis løsning av morkake som resulterte i en kraftig blødning, som igjen resulterte i akutt keisersnitt. All ære til helsevesenet for at vår lille prinsesse, i dag er sammen med oss(:(:

Nyt svangerskapet jenter....! Det er en mening med de 40 ukene++ Man skal være VELDIG klar for å få ut barnet!!!(:

Hihi, merker jeg blir veldig gira når jeg ser at junibarn allerede er begynt å komme. Ikke misforstå, ideelt sett bør de være inne lengst mulig, men det vitner likevel om at det ikke er så aaaltfor lenge til juni.. :) Lykke til med jenta, så bra at det ordnet seg! Flinke leger osv nå til dags :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...