Gå til innhold

vår prinsesse er født<3<3


Frida?

Anbefalte innlegg

Vår lille jente kom til verden 7 april var da i uke 30+3.

Hun har det etter forholdene bra, og blir tatt godt vare på av nyfødt intensiven.

 

Hilsen mamma og pappa som elsker henne.<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, gratulerer masse:):):)!!! Så flott at alt er bra med henne! Hva gjorde at fødselen satte i gang så tidlig? Og hvordan gikk den? Legg gjerne ut bilde om du vil, jeg er faktisk akkurat 30 + 3 i dag, lurer på hvordan de ser ut inni magen nå:) Rart å tenke på at noen fra juni-klubben har født allerede, men utrolig fint at det kan gå bra så tidlig også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå, gratulerer så mye!!! Fint om du legger ut fødselshistorien om det er noe du vil dele (og når du har tid)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mykje. Kor stor var ho i veke 30? Ligg ho i kuvøse? Lykke til vidare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

 

Alt står bra til med meg og jenta mi..

Den lille jenta vår har kommet seg ut av respirator og kuvøse, å ligger nå med litt pustehjelp og sonde ned til magesekken.

Nå må hun bare få masse ro og kjærlighet, å vokse seg stor og sterk.

 

Jeg ser at flere ønsker å vite hvorfor hun kom så tidelig...!

Grunnen var placenta previa totalis.

Det oppstod delevis løsning av morkake som resulterte i en kraftig blødning, som igjen resulterte i akutt keisersnitt. All ære til helsevesenet for at vår lille prinsesse, i dag er sammen med oss(:(:

 

Nyt svangerskapet jenter....! Det er en mening med de 40 ukene++ Man skal være VELDIG klar for å få ut barnet!!!(:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff slitsom start for den lille:( Ikke lett å være 30 uker og født alt... Men heldigvis er de veldig flinke på å redde tidligfødte nå. Håper dere slipper flere problemer.

 

Gratulerer og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, merker jeg blir veldig gira når jeg ser at junibarn allerede er begynt å komme. Ikke misforstå, ideelt sett bør de være inne lengst mulig, men det vitner likevel om at det ikke er så aaaltfor lenge til juni.. :) Lykke til med jenta, så bra at det ordnet seg! Flinke leger osv nå til dags :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...