Gå til innhold

Intimbarbering


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye bryr dere dere egentlig om dette nå? Jeg bruker å være veldig nøye med bikinilinja og tar sjeldent alt, men t.o.m det har blitt så vanskelig nå. Magen "skygger"... Noen som har noen triks..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarer fortsatt å gjøre det selv, men det er litt klønete. Vurderer å få hjelp av mannen min etterhvert... :) Klarer i hvertfall ikke å "spare til langt hår"... Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir fort litt sånn at man blir nødt å sette seg ned for å nå... jeg har gitt det litt opp egentlig... jordmødrene har nok sett det meste uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske umulig å få det pent ja. Jeg ser overhode ingen ting der nede, så prøver bare så godt jeg kan. Å slutte å barbere er HELT uaktuelt, hehe. Men vil ikke at mannen min skal gjøre det heller, det hadde jeg følt meg litt ukomfortabel med. Tenkte jeg skulle prøve kjøpe et sånt speil som står (sminkespeil!?) eller noe, for det er jo litt dumt å ikke se noe som helst...

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som lå hjemme og barberte seg med rier før hun dro til sykehuset... Vi får prøve så godt vi kan, men jordmødre ser mye rart, og stygt der nede blir det uansett under fødselen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi har heldigvis langspeil på badet, så jeg får oversikt når jeg står i badekaret:) For de som sliter går det an å ta med en hånduk, barbersaker, balje med varmt/lunket vann og barbere seg der man har langspeil. He he, høres sikkert superhysterisk ut for de som har "full busk" og trives med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker speil og står på kne:) Jeg orker ikke og la det vokse ut.. Samboer får hjelpe meg etterhvert for streken blir ikke så rett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til brasiliansk voks.. før og under graviditeten.. Helt suvernent, så slipper man selv å "knote" der nede.. har selv problemer med å ta på meg sokker ;)

Nå er det såpass vanlig at de fleste plasser som vokser, også tilbyr brasiliansk.. men trenger jo ikkje ta alt om man ikke vil heller... Så slipper man jo stubbene etter en dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer som før, hele greia :) Men som sagt, det er noe mer utfordrende nå enn tidligere. Jeg føler meg mye mer vel som barbert, og vil nok fortsette med det frem til fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...