Gå til innhold

Hmmm, trallala.. Her kommer slimproppen i deler.. Eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig ble det vått gitt, og en liten "klatt" i trusa.. Men ikke så mye som sist da slimproppen gikk med 1.mann.. Kan det være delvis slimpropp jeg opplever tro? Riene startet samme dag som slimproppen gikk med 1.mann, så nå håper jeg virkelig..... :D

Trallala, sola skinner og jeg er kanskje igang snart..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy nå ble jeg misunnerlig!!:(

He-he,det er nok proppen din ja...min har gått i biter denne gangen den også,men ikke skjedd noe mer.Uvant og irriterende.

Idag er jeg skikkelig kjei,har bare lyst til å hyle til en eller annen,men det hjelper jo ikke en dritt! Er ikke helt meg heller..tenkte ta en tur til sverige,for å tenke på noe annet men gubben har jo såååå god tid på morran! Grrrrr

Skrevet

ja gikk i biter min og over 2-3 dager..skjer ik no forde da men....

Skrevet

Ønsker jo deg lykke til og at du kanskje er igang da Adrian07...håper det smitter over på oss andre! :))

Skrevet

Åja, det hadde vært herlig! Har ikke spesielt lyst til å starte på en ny uke uten rier eller baby :) Sjekker på do hvert kvarter nå jeg, hihi.. Ikke kommet noe mer da..

Skrevet

Jeg har det helt likt! Håper-håper! Også fordi svigermor kom i dag og jeg har ikke lyst å sitte en hel uke hjemme med henne mens mannen er på jobb.... Slemt sagt, men det er sånn jeg kjenner det altså!

For hver kynner tenker jeg kom igjen nå.. men tør ikke håpe for mye heller...

Lykke til til dere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...