skorpionfruen Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Vært på fest i natt. Hatt begge små borte på overnatting for første gang. Hva skjer.. jo jeg våkner klokken 7 som vanlig, får ikke sove. Nå sitter jeg her lys våken alene. Barna er borte, mannen er å jobb og jeg får ikke sove når jeg endelig har sjangsen. Kjipt
Fjerteberte Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 He he, høres kjent ut =D Når skal barna hentes da? Prøv å ta deg en lur på sofaen så du ihvertfall får sovet litt før barna kommer hjem!
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Det ER kjipt, men da kan man jo benytte anledningen til å gjøre masse andre ting for seg selv, som man aldri får gjort ellers?! ;-) Aldri så galt at ikke det er godt for noe, hehe ;-)
Sjaman Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 haha....leeeer beklager men sånn er det bare....thihi....
Gjest yrild Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 He he :-) Kjent ja! Håper du fikk kost deg :-) Når det skjedde meg tok jeg en uendelig lang dusj og lang tid med kremer og dill. Gikk ut i parken rundt hjørnet, satte meg på en café og leste avis! Deeeeeilig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå