Gå til innhold

Så utrolig kjipt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på fest i natt. Hatt begge små borte på overnatting for første gang. Hva skjer.. jo jeg våkner klokken 7 som vanlig, får ikke sove. Nå sitter jeg her lys våken alene. Barna er borte, mannen er å jobb og jeg får ikke sove når jeg endelig har sjangsen. Kjipt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, høres kjent ut =D

 

Når skal barna hentes da?

Prøv å ta deg en lur på sofaen så du ihvertfall får sovet litt før barna kommer hjem!

Skrevet

Det ER kjipt, men da kan man jo benytte anledningen til å gjøre masse andre ting for seg selv, som man aldri får gjort ellers?! ;-) Aldri så galt at ikke det er godt for noe, hehe ;-)

Skrevet

haha....leeeer

 

beklager men sånn er det bare....thihi....

Skrevet

He he :-) Kjent ja! Håper du fikk kost deg :-) Når det skjedde meg tok jeg en uendelig lang dusj og lang tid med kremer og dill. Gikk ut i parken rundt hjørnet, satte meg på en café og leste avis! Deeeeeilig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...