Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

25 dager...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

+1 for meg. Trodde vtrkelig ikkejeg kom til å gå over. Lengste gravid av 3 ganger nå.

Skrevet

17 dager for min del

Skrevet

13 dager igjen og håper at det skjer noe snart, er så veldig utålmodig nå.

Skrevet

13 dager her og , føler meg som en ballong nå , så er utålmodig uten like her i huset og :-)

Skrevet

9 dager igjen her. Føler meg også litt bollete. Strandet hval føler jeg meg som.....:D Er veldig klar for at han skal komme nå :) Hadde ikke skadet om han kom litt før :)

Skrevet

Termin i dag. Ser jeg ikke er aleine om denne datoen. Men dessverre ser det ikke ut som denne nye verdensborgeren har tenkt seg ut i dag heller :( Venter og venter. Men har absolutt ingen tegn til fødsel. Tror jeg må ty til noen kjerringråd snart :)

Skrevet

16 dager igjen, og snart på tide å finne frem litt utstyr.... Har nok ikke helt gått opp for meg enda at det når som helst kan være 4 småbarn i familien :-o

Skrevet

Termin i dag!!! Skjer mindre nå enn for en uke siden så går nok over. Blir jo spennende å se hvor lenge. Heldigvis er det helt nydelig vær så det er mye lettere å ikke tenke på det :o)

Skrevet

11 dager idag,e utålmodig og leeeei,men nu når sola skinner e d hvertfall litt lettere å holde humøret oppe :)

regner m å gå litt over termin egentlig..

Skrevet

huff :( det er skikkelig nedtur med de strekkmerkene :( :( men men .. det er vel bare å akseptere dem enten man vil eller ikke.

I morgen skal jeg inn på sykehuset og få sjekka om hodet er ned eller ikke.. legevikaren jeg har gått til på de siste kontrollene kunne ikke si helt sikkert hvilken vei jenta mi ligger.. er så spent på hva de finner ut!!!! Skal tvinge dem til å starte fødselen med det samme jeg er der :P hihi.. neida :P

Skrevet

skrev jeg 25? hehe..er vist 24..jaja..tiden går kanskje fort likevel...

Skrevet

71 dager til planlagt keisersnitt:)

Skrevet

4 dager! Og i dag vasket jeg terrassen og vinduene.Kanskje det starter noe? Hmmm....

Skrevet

16 dager her! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...