Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Trodde endelig det var min tur til å få det bra med denne mannen. Men neida, nå var det slutt. Sitter her og gråter.... Har barn denne helga også, ikke noe lett... Så langt idag har jeg sneket meg inn på badet hver gang jeg må gråte. Men han merker jo at det er noe. Kan ikke fatte hvordan jeg skal komme meg gjennom hele dagen.... Og stakkars lille gutten min som her en så udugelig mamma
Mamma til Emil & *knøttet* Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Mamma er jo ikke udugelig, bare litt lei seg.. Lett for meg å si at alt ordner seg, det går over etc men det gjør jo det. Menn kan komme å gå, man har ingen garantier her i livet uansett hva mye de elsker deg og du elsker de, men kjærligheten fra din sønn kan ingen ta fra deg! Han synes mamma er best i verden å vil mest sannsynlig trøste deg. Barn skjønner sånt. Min sønn kommer krypende hver gang noen er lei seg her å skal opp på fanget å han er 15 mnd. De forstår.. Fokuser på lillegutt! Pakk niste, lag litt kakao, ring en venninne å ta turen på lekeplassen. Luft sinnet! Lykke til da.. Ikke greit når sånt skjer.. Klem herfra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå