Gå til innhold

Slutt med kjæresten....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde endelig det var min tur til å få det bra med denne mannen. Men neida, nå var det slutt. Sitter her og gråter.... Har barn denne helga også, ikke noe lett... Så langt idag har jeg sneket meg inn på badet hver gang jeg må gråte. Men han merker jo at det er noe. Kan ikke fatte hvordan jeg skal komme meg gjennom hele dagen.... Og stakkars lille gutten min som her en så udugelig mamma :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma er jo ikke udugelig, bare litt lei seg.. Lett for meg å si at alt ordner seg, det går over etc men det gjør jo det. Menn kan komme å gå, man har ingen garantier her i livet uansett hva mye de elsker deg og du elsker de, men kjærligheten fra din sønn kan ingen ta fra deg! Han synes mamma er best i verden å vil mest sannsynlig trøste deg. Barn skjønner sånt. Min sønn kommer krypende hver gang noen er lei seg her å skal opp på fanget å han er 15 mnd. De forstår..

 

Fokuser på lillegutt! Pakk niste, lag litt kakao, ring en venninne å ta turen på lekeplassen. Luft sinnet!

 

Lykke til da.. Ikke greit når sånt skjer..

 

Klem herfra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...