solei Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Når kan jeg pynte den slik at den blir saftig og seig og ikke rennende? Hvor lenge kan jeg ha pisket krem med vaniljekrem i kjøleskapet uten at den blir flytende? Skal ha besøk kl16.
Gjest Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Da ville jeg satt krem og oppskåret frukt(eller hva du skal ha på) klart nå og fyllt rett før de kommer, det er jo gjort på 5 min. Har laget mange pavlovaer og de blir fort litt rennende.
solei Skrevet 11. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2010 Ok. Takk! Var mest spent på om kremen holdt seg i noen timer. Synes den er mer luftig nå faktisk enn da den ble laget. Tydeligvis lurt å la den stå i kjøleskapet en stund før den brukes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå