Gå til innhold

Null matlyst og ute av drift!!!


CHC

Anbefalte innlegg

Er 10 uker i dag. Vært sykmeldt en stund alt. Starta med litt kvalme og slapphet men nå i det siste har kvalmen gitt seg litt men har null matlyst. Men jeg er konstant sulten og sinnsykt slapp, svimmel og trøtt! Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Har ikke vært uta døra på 2 uker. Prøver å spise midag hver dag men lever for det meste på bananer, gulerøtter og vann. Flere som har det sånn? Klarer nesten ikke stå på bena jeg om dagen. Er det vanlig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det akkurat sånn jeg også. Har knapt spist en vanlig middag på to uker, da kvalmen slo til. Det meste av mat byr meg så utrolig imot og jeg klarer ikke spise nok til at jeg blir mett. Dermed blir jeg kvalm med en gang igjen fordi jeg er sulten. Svimmel blir jeg også veldig fort, så jeg må sette eller legge meg ned hele tiden. Er 8+4 nå og håper formen stabiliserer seg igjen snart =) Det er jo verdt det, sånn i det lange løp, men det er ganske slitsomt mens det står på også!

 

På jobb klarer jeg å ta meg sammen litt, men det merkes når jeg kommer hjem. For da kollapser jeg bare på sofaen. Jeg hadde nok fått en sykemelding, men jeg håper på å få jobben som blir lyst ut der jeg jobber nå, så jeg prøver å være litt taktisk. Også kjenner jeg at det er godt å komme litt ut av huset også, for det er så mye her hjemme som lukter så vondt ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...