Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Prøver å tenke litt utenfor boksen denne gangen.. Min kjæres oldemor het Torine, men har aldri hørt navnet ellers..
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Nja... litt i samme gate som Nilsine, Hansine, Jensine osv. Guttenavn tilsatt -ine for å omgjøre til jentenavn er litt... nja
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Synes det funker bra med feminisering av guttenavn jeg: Viktoria, Filippa, Tomine, Martine, Kornelia, Emilie, Adriana, Nikoline, Johanna, Torine er morsomt og befriende. Go for it!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 Er det et jentenavn?? Må være det verste jeg har hørt - stakkars jente, tenk hvis du selv hadde hatt det som navn??!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #7 Skrevet 11. april 2010 Morsomt, gammeldags navn. Får meg til å tenke på tradisjoner og fammilie og folk som ikke går i saueflokk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå