Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Torine?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å tenke litt utenfor boksen denne gangen.. Min kjæres oldemor het Torine, men har aldri hørt navnet ellers.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja... litt i samme gate som Nilsine, Hansine, Jensine osv. Guttenavn tilsatt -ine for å omgjøre til jentenavn er litt... nja

Skrevet

Synes det funker bra med feminisering av guttenavn jeg: Viktoria, Filippa, Tomine, Martine, Kornelia, Emilie, Adriana, Nikoline, Johanna, Torine er morsomt og befriende. Go for it!

Skrevet

Er det et jentenavn??

Må være det verste jeg har hørt - stakkars jente, tenk hvis du selv hadde hatt det som navn??!

Skrevet

Morsomt, gammeldags navn. Får meg til å tenke på tradisjoner og fammilie og folk som ikke går i saueflokk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...