sheba83 Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Hei lurer på om du kan se flere barn i min framtid? vil så gjerne ha et barn til. jeg er født 11.03.83, mannen min er født 31.08.88. på forhånd takk
Mamma til en<3 Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Jeg får opp 2 jenter og en gutt har du det fra før eller 2 jenter? Vis det er 2 jenter du har fra før så trur jeg du får en gutt innen 2 år, mulig du får han i august 2011 ! Trur du til sammen får 2 jenter og en gutt med mindre det er det du har fra før
sheba83 Skrevet 10. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2010 jeg har en sønn fra før som forresten er født i august 09. kan det være at de 2 jente kan være tvillinger?
Mamma til en<3 Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Åja, da er det nok han jeg fikk opp ja.. Fikk opp noe greier ang meg selv istad så har drive og prøvd og finne ut av det, så merker jeg ble litt surrete i hue etter jeg prøvde så og finne ut av det.. Så kan ta og se på deg igjen i morgen jeg.. Trur det vil stemme litt bedre da.. Det jeg får opp nå er at du vil bli gravid med 1 jente i juli men som sakt skal se på deg igjen i morgen
sheba83 Skrevet 11. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2010 Hei er spent på å høre om du får opp noe annet i dag, hvis du orker da? kan jo legge til av info at sønnen min er født 28.08.09.
sheba83 Skrevet 14. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2010 har du mulighet til å se på meg igjen nå? kan du sammtidig se om alt ordner seg med huskjøpet vårt.?? venter i spenning på å høre fra deg
Mamma til en<3 Skrevet 14. april 2010 #8 Skrevet 14. april 2010 Hei.. Beklager at jeg ikke har sett på deg når jeg sa det, var litt mye jeg måtte ordne den dagen og dagen etter reiste jeg til oslo kl halv 6 på morran og var hjemme 12 på kvelden og 8 av timene var jeg statist på hotel cæsar, og da etter kun 2 timers søvn den nattan så var jeg ganske trøtt når jeg kom hjem så orket ikke se da og igår hadde jeg heller ikke mulighet så beklager virkelig det.. Men over til spm ditt Jeg trur du får 2 jenter innen 2-3 år Så mulig det er tvilinger som jeg sa tidligere, ellers er det nok to stykker du får på under 3 år "kan du sammtidig se om alt ordner seg med huskjøpet vårt" får opp at alt vil ordne seg ja
sheba83 Skrevet 14. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 14. april 2010 Så bra da må bare mase om en bitteliten ting til hvor lang tid tar det før kjøpet går i boks?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå