Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Lurer på om jeg er den eneste som har denne angsten? Aldri hørt om noen andre som lider av dette.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Blir helt svett av å sitte på i bil, holder meg fast og strammer beltet hele tiden. Snakker til de som kjører, og smeller til de andre rundt oss. Er ikke like ille hele tiden, og har blitt noe bedre med årene, men noen ganger er det helt jævelig.....
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 Jeg ble påkjørt da jeg var 12 år, men merket ikke noe psykisk etter dette. Så havnet jeg og mannen i en kollisjon for 3 år siden (klarte akkurat å svinge unna så det ikke ble frontkollisjon, men sidekollisjon). Bilen ble totalvraket, men vi ble ikke skadet. Etter dette har jeg fått totalt angst for alt som har med trafikk å gjøre. Jeg er jo med på kjøreturer, men er skikkelig anstrengt og tror alle møtende biler skal komme over i vårt kjørefelt. Det verste jeg vet er når noen foretar en forbikjøring i motsatt kjørefelt, og er sene med å kjøre inn i feltet igjen. Får helt noia.. HI
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Var også i en kollisjon, var 13 år. Hadde heller ikke store plagene da(lå på sykehuset i en uke ca, var ikke store skader, men bilen ble totalvraket, så de ville ha meg til obs). Det som utløste den store angsten her var et lite smell vi hadde med en annen bil. Ikke store skadene, men da kom hendelsen tilbake. Er ganske så like historier, trodde jeg var den eneste som sleit med dette. Prøvde en stund å ta lappen, men det har blitt lagt litt vekk. Er ikke klar for det i det hele tatt. Samme anonym som over
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Her har jeg angst for å kjøre bil.. Jeg tørr ikke legge meg langt ut, er redd for å havne i grøfta, bremser helt ned når jeg møter lastebil, tørr ikke se i speilene, er redd for at jeg skal miste kontrollen.. Jeg har aldri vært i noe ulykke, denne angsten har bare komt av seg selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå