Godjulsluttåpu.......... Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 http://www.youtube.com/watch?v=I63fFNiCv08 Sjekk ut denne videoen her, det er fra norske talenter i går, å jeg lurer så innamari på hvem det er som synger den siste sangen dem danser til Daisy girl eller no, tror jeg det er han synger.. hehe., Men den er så stilig, så hvis det er noen som vet så skriv det her=)
Godjulsluttåpu.......... Skrevet 11. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 11. april 2010 Dytter,... Er det ingen som vet?
Gjest Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Uff, nå så jeg på Norske Talenter, et program jeg ikke kan fordra, for å prøve å hjelpe deg. Men dessverre, jeg aner ikke:( Fikk ikke med meg noe annet av teksten enn "daisy girl" eller hva han sa, og det gjorde det umulig å søke opp på google. Men lykke til!
Godjulsluttåpu.......... Skrevet 11. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2010 Nei, nå har jeg funnet det ut=) hehe,...
Gjest Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Har du? Jeg tror faktisk jeg også fant det;) My desi girl eller noe slikt:)
Godjulsluttåpu.......... Skrevet 11. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2010 Jepp, stemmer det.... Det er Dostana som har den=) Ligger på youtube=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå