Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Argh, er jo umulig å finne noe fornuftig på søkefunksjonen her, så da får jeg heller lage et nytt innlegg.. Tid regnes man som fødeklar? Altså, fra hvilken uke? Tid pleier hodet vanligvis å feste seg, når man er førstegangs? Noen her som har opplevd at babyen la seg i hodeleie rundt uke 32, men har snudd seg igjen senere? Er det noen "tegn" på at fødsel nærmer seg? Tenker da på kjerringråd, og ting folk sier? Vet ikke helt om jeg tror på alt, men er morsomt å høre..
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 De fleste av disse spørsmålene er det vel flere av på 3. trimester forumet. Men fødeklar er man når man 21 dager igjen. Hos meg festet hodet seg ca 1 uke før termin. Vet ikke helt hva som er vanlig, men vil tro det er noe før.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Tid skjer ditt? Tid skjer datt? Hva med å lære språket før du forsøker å skrive det? NÅR skjer ditt? NÅR skjer datt? ER DET noen som...?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #5 Skrevet 10. april 2010 Anonym 22:07. Skjønte du ikke spørsmålene, eller måtte du bemerke? Blir så oppgitt av dere. Til det HI lurer på. Første gangen jeg var gravid festet hodet seg 5 uker før fødsel. Andre gangen snudde den ene babyen seg (tvillinger) i ca uke 30-31, som tilsvarer uke 32-33 for de med enlinger. Fødte han i sete, og tru meg det var mye bedre enn hodeleie. Ett tegn er gjerne at magen synker ett par dager før.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #6 Skrevet 10. april 2010 Hodet fester seg gjerne tidlig når man er første gangs, hos meg festa det seg rundt uke 35. Pluss minus 14 dager i forhold til termindato vil si at det meste kan skje mellom uke 38-42. Det kan med andre ord være en hel måned igjen å vente!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #7 Skrevet 10. april 2010 Hva er en ditt? Og, hva er en datt? Fei for egen dør. Jeg er ikke HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå