Gå til innhold

Blir gravid brud..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid med nr3. Veldig tidlig ennå. Skal gifte oss i sommer, og da kommer jeg til å være i uke 19 hvis alt går bra.

Også var det kjolen da. Jooo, den er allerede KJØPT. 9000,- Smalt liv. What to do...får jeg bytta den? Kjøpe ny med høyt liv? Ikke helt planlagt dette.Men lykkelig over svangerskapet:)

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hehe, gratulerer med begge tingene :-D

(Sånn rent praktisk kan jeg ikke svare på dette, ville bare gratulere :-))

Skrevet

Gratulerer med graviditeten!

Jeg gifta meg selv sist jeg var gravid, og da var jeg 1 uke eller 2 lengre på vei enn du kommer til å være.

Det som var positivt for meg, var jo at det var min nr.1, og dermed vokste ikke magen stort før ETTER bryllupet..

Hadde jeg vært deg, ville jeg hørt med butikken hvor du kjøpte kjolen. Der jeg kjøpte min(som også var smal og nesten ikke kunne sys ut) sa de at jeg kunne få bytte kjolen i en annen om magen ble for stor til å passe i kjolen.

Heldigvis fikk jeg plass i kjolen da;)

Håper de er like behjelpelige der du kjøpte din kjole!

Skrevet

Hvis du har korsettliv får du sikkert til å løsne litt akkurat over magen:-)

Eller er det havfruekjole du har?

Om det er en slik som slutter på midjen så faller den sannsynligvis fint nedover selv om du har en liten kul der:-)

Min mage vokste ikke så mye i 2 svangerskap, så tror jeg kunne lurt på meg min kjole selv om jeg var 19 uker på vei:-)

Du kan jo høre med en syerske eller noe sånt også?

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Jeg blir også gravid brud, men kommer til å være 6-7 mnd på vei når vi gifter oss. har enda ikke funnet kjolen, men satser på at jeg finner den snart.

Jeg er nå 17 uker på vei, har sikkeli kulemage allerede. å er gravid med nummer to.

som noen andre har sagt her, hvis du har en kjole med korsettliv, så kan du kanskje slakke litt på korsettet bake, for å få plass til magen.

Skrevet

Heisan!

Jeg ble uplanlagt gravid og kjolen var allerede bestilt! Var i uke 28 på bryllupsdagen, men brukte allikevel kjolen jeg hadde bestilt i str 38! Den hadde korsett liv med snøring bak. Var bare å slakke litt på snøringen det:-)

Skrevet

Takk! Her hadde jeg jeg fått masse respons:). Skal på brudesalongen i dag for å kjøpe brudepikekjoler, må nok spørre om muligheten for å bytte brudekjole. Men vil helst ikke bytte ennå, hvis hun gir meg muligheten. Det er jo så tidlig i svangerskapet.

I mine forrige 2 svangerskap la jeg på meg 30kg (slankt utgangspunkt og lang, men altså stooor gravid:)...det er selvfølgelig ikke målet nå, men jeg er en veldig sulten gravid kvinne allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...