Gjest Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Hehe, ikke lett å gjette seg til da:) Det er når jm/lege putter et par fingre inn i en moden livmorhals og tøyer i håp om å sette i gang rier:)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 10. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2010 Æsj da - høres ikke noe særlig ut... Kan sex gjøre samme nytten? En vibrator kanskje?
Gjest Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Nei, poenget er å dra litt av fosterhinna av innsiden av livmora, såvidt jeg har skjønt. Og de som har prøvd det sier at det ikke er særlig godt:) Sex kan starte ting ved at et stoff i sæden fremskynder modningen og vibrator kan, ifølge usikre kilder, forstyrre babyens hjerterytme hvis man bruker den langt opp og innvendig:)
Eva Britt Skrevet 10. april 2010 #5 Skrevet 10. april 2010 Det er ikke så vondt at man ikke kan tåle det. Hva gjør man ikke for å få igang fødselen. Det funket for meg sist og har tenkt å gjøre det igjen om det ikke setter igang tidsnok.
vero:o) Skrevet 10. april 2010 #6 Skrevet 10. april 2010 det er ivertfall vondt...gjorde det på tirsdag....slimproppen gikk..åsså har jeg bare hatt vont siden..vet ikke om det er pga strippinga jeg eller hva det er...
Gjest Skrevet 11. april 2010 #7 Skrevet 11. april 2010 Enig med Vero:0).....det er absolutt ikke godt,gjorde det på fredag.Kom kun masse slim,litt blod,en rie og en god del vondter etterpå som ikke førte til noe...Så du vet,det KAN ha effekt og IKKE....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå