Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Skal begynne prøvingen i mai, og det er bare 3 uker til. Gleder meg ernormt. Men litt skummelt også.
zassy☆ Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Lykke til!! Så spennende. Din heldiggris som skal begynne allerede, hehe, håper det klaffer raskt for dere! :-D Er det første barnet? Skal prøve i juli vi, og jeg gleder meg enormt, men er jo skummelt også som du sier, alt blir jo forandret fra den dagen vi blir gravide! Men jeg er sikker på det går veldig bra!! Hold oss oppdatert da! Starter dere 1. mai da eller? hehe.
to til tre Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Vi også skal prøve fra mai:) har begynt å ta GraVitamin nå, og da føltes plutselig alt så mye mer nærme! Det blir vår første gang...dritskummelt! Håper virkelig det klaffer ganske kjapt, når man planlegger sånn som vi har gjort, så føler jeg fallhøyden begynner å bli veldig stor hvis dette tar tid...har jo bygget opp forventninger nå i et års tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå