Gå til innhold

Jeg blir GAAAAAAAAAAL!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og sur og oppgitt. Mest på samboeren, men også på svigersene.

Han er nemlig oppfostret på kjøttdeig og pølser og liker IKKE kjøtt (som i helt, rent og fint kjøtt - kun i farseform!!), kylling, fisk, grønnsaker og ris. Det resulterer i ett VELDIG ensformig mattilbud her i huset. Jeg prøver å innføre ny mat, men med all sutringa som er fra jeg annonserer dagens middag frem til den er inntatt (barneposjon til voksne mannen med etterfølgende brødskiver etter en timestid) blir jeg bare SÅ LEI av å prøve. Ja, jeg er sur på svigersene som oppfostret denne kresne mannen. Og som mener at barna må jo få mat - det de liker, ellers spiser de ikke. Kunne ikke noen fortalt de at friske barn sulter seg ikke!?!? De laget ofte to eller tre forskjellige middager per dag for å føye alle de tre barnas liker og likerikker... GUD SÅ IRRITERENDE!!!!!!

At samboeren er som en fireåring og nekter å smake gjør meg så eitrende sinna. Og ja, det kunne absolutt vært "skilsmissegrunn".

 

Tips? Råd? Jeg blir gal snart - føler jeg råtner innvendig! Og ja.- jeg kunne laget mat kun til meg - men det blir så mye mas og stry ut av det også. Mister all lyst til å tenke, planlegge, kjøpe inn å lage mat. ÆSJ! Og jeg som er så GLAD så GLAD i mat...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da. Har egentlig ingen råd å komme med. Ville bare si at dette hørtes veldig slitsomt ut.

Skrevet

Hehe.. Jeg kan bekrefte at det er veldig slitsomt! Han er som en trassen 4 åring i matveien. Han har andre kvaliteter da, selvfølgelig. Men innimellom så spiser denne ikke akkurat så veldig gode kvaliteten meg opp ^^

Skrevet

Hadde det vært meg så ville jeg lagd mat og den som ikke vil spise den maten som blir servert får enten lage sin egen mat eller gå sulten.

Hadde ikke giddet å bruke masse (unødvendig) energi på å drive restaurantvirksomhet for en kresen mann.

Skrevet

Ja, jeg er enig i det. Og jeg gjør det sånn i perioder. Men den dårlige stemninga som er i hus da rundt middagstider er så kjip. I perioder så gidder jeg ikke å lage mat i det hele tatt og vi spiser brødmat. Ikke noen god løsning det heller. Aller helst ville jeg sendt mannen på ett mat/kokke kurs - han smaker nemlig på mat når han er borte - en annen ting som irriterer meg ;) Kanskje han ville lært seg å spise/smake annen mat da OG i tillegg lage litt mat.. Men det er dårlig/ingen tilbud om det her! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...