Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Jeg har alltid vært av de litt overvektige, med kvisete ansikt og hvit hud.. Bestemte meg at det var på tide å endre meg, følte meg aldri tilfreds med utseendet, føltes flaut å gå utenfor døra. Så i vinter har jeg trimmet bort ca 20 kg, brukkt kvisekrem som funker, og brukt fuktighets krem med brunfarging til huden. og tatt noen sol timer. Føler meg mer vel med meg selv nå :-) Men, da har jeg fått en sur samboer, han mener jeg prøver å se ut som bimbo, prøver å forklare at jeg bare prøver å gjøre meg selv fornøyd med min egen kropp. Så har nå fått beskjed at om det fortsetter slik, så går han i fra meg! I dag har han vært med en kompis ut, mens jeg har startet å fordele tingene våre og pakket mitt. Hvorfor skal jeg godta alt han mener og gjør, skal jeg liksom gå rundt her og se ut som en dass, bare fordi x'n hans (som ser noe "bimbo" ut) var utro? Tror han jeg kommer til å være det også da eller, bare fordi hun var det.. Gidder ikke, prøvd i en uke å prate han til fornuft, men nå er jeg lei! Vi var enige om å bli prøvere i mars månde, "heldigvis" ble jeg jo ikke gravid, siden det så fort skulle gå sånn!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Det er vel kanskje litt forhastet å skulle gå fra hverandre pga dette? Han har vel litt problemer med at du plutselig ser ut som denne freshe nye dama. Han er sikkert redd, gi han litt tid. Til slutt blir han nok storfornøyd skal du se:)
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 Hvordan ser han ut? Kanksje han er redd ofr at du skal finne en som ser bedre ut enn han når du plutselig har blitt så attraktiv? Synes du skal gi dette litt tid. Og ikke minst, gratulerer, å kvitte seg med 20 kilo er kjempebra! Flink du er!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Vet ikke jeg, han oppfører seg som om jeg forandrer alt ved meg selv. Som om jeg skulle være en helt ny persjon, men jeg er jo ikke det, ingen av mine venner synes jeg har forandret meg stort, kun at det ser ut til at jeg tar bedre vare på meg selv. Også bruker han en hel uke på å fortelle meg at jeg bare kommer til å bli ei bimbo uten hjerne om jeg fortsetter slik :-( Blir bare så såra. HI
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #5 Skrevet 10. april 2010 Høres ut som at han sliter med selvtilliten selv - plutselig er du den lekreste Jeg heier på deg, jeg. Fortsett i samme sporet, du fortjener å trives med deg selv. Men du forhaster deg kanskje litt? Du kan jo gi det noen uker og se hvordan det går. Si at om det ikke er bedre om en måned, så kan du seriøst vurdere å gå fra han. Men la han gjerne se at du har pakket sammen tingene dine, kanskje han skjønner poenget ditt da?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #6 Skrevet 10. april 2010 Det er jo ikke sikkert det problemet ligger i hvordan du egentlig ser ut, men at du har bltt såpass opptatt av det. Jeg hadde også begynt å vurdere forholdet seriøst om mannen begynte å slanke seg, trente for å få synlige muskler (i motsettning til trening for å bli sterk), tok sol og smørte seg inn for å se bedre ut. Det er ikke mannen jeg forelsket meg i. Prøv å snakke med mannen din om hvordan du føler det og vis ham at du er den samme jenta som han ble glad i.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #7 Skrevet 10. april 2010 Sett deg ned å prat ordentlig med han. Om det er muligheter for at det blir slutt mellom dere, så er det vel like greit at dere ikke har barn sammen.(eller har dere barn?) Si til han at det er større sjanse for å bli gravid om man er normalvektig og at leger og jordmødre anbefaler at man går ned før man blir gravid om man er overvektig.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #8 Skrevet 10. april 2010 Virker som dere begge er umodne og ikke klare for å starte familie enda uansett. Hadde ikke giddet å fortsette et slikt tullete forhold.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #9 Skrevet 10. april 2010 "If you wanna be happy for the rest of your life, find an ugly girl and make her your wife.."
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #10 Skrevet 10. april 2010 20.53: Samboeren min er kjempe kjekk, muskuløs og alt, kunne nok valgt blandt de fleste jentene, men han "vagte" nå meg.. Han vet nok han er pen, for enda vi drar på byen sammen, så prøver de peneste jentene å kjekke han opp. Tusen takk :-) veier nå 70 kg, og er fornøyd med det :-) slank, men ikke "for" slank, i mine øyne ser jeg bra nok ut nå :-) vel, fortsatt noe blek, men nå er sommeren rett rundt svingen, så da gidder jeg ikke løpe på sol studio ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå