Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 ... kan du ta dem og hoppe tau med! Og hvis magen din er lite fini kan du aldri mer bruke bikini. Du får aldri tilbake kroppen som gjorde deg så fin og flotten, men jeg lever da enda godt! En liten trall etter å ha innsett at jeg ser mer ut som bestemoren min enn mine jevnaldrene, uansett om jeg slanker meg ned til barneskolevekt, så kommer magen din til å se grusom ut og puppene mine kunne like så godt vært museumvare, for de ser hønngamle ut... Jaja, lenge leve livet! Når jeg blir 66, da skal jeg sole meg toppløs, for da kan ingen si noe på hengejura
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 Ha ha. Ja slik er jeg og. Var noen som lurte på om vi andre bestod blyanttesten. Den har jeg vel ikke bestøtt fra jeg begynte å få bryster. Og bare for gøy prøvde jeg meg med tannbørstene. Fant ut at jeg kunne holde oppe to til tre tannbørster.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Hehe...vanlige eller elektriske tannbørster?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #5 Skrevet 10. april 2010 Ha ha. Det var nok vanlige. Jeg tenker brystløft, men må ta av noe først.
OhMyGod!!! Skrevet 10. april 2010 #6 Skrevet 10. april 2010 jeg og ser ut som ei bestemor...... låra mine har strekkmerker nedover på framsiden som da ser ut som rynker når jeg står rett opp og ned nei jeg overdriver ikke.....helt jævlig for å si det rett ut..... eneste som faktisk er ok enda her er puppene. jeg kan vel ta over dine da, trokke noen hadde merka forskjell om jeg kom med to slakkiser heller...passer til slakkislårene og hengedinglerumpa ble faktisk i litt bedre humør av tråden her da, greit at det ikke er bare meg som er granny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå