Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Åååå.. Må bare få blåse ut noe damp dere (beklager) Det er da lørdag, vi har planer for kvelden, men må på butiken før vi får dratt bort. Jeg har vært hos moren min og pakket ned saker i hele dag (da vi flytter denne uka), kom hjem til tom leilighet klokka 18:34... Prøver å få tak i samboeren min, siden han ikke hadde noen planer om å dra bort i dag.. Etter en time, så får jeg enderlig tak i han, da er han med en kamerat i fjøset hans, hjelper han med fjøs stell, men de er "straks" ferdig.. Ringte igjen nå, da han enda ikke er kommet, da har de igjen halve fjøset!!! Hvorfor kunne han ikke si det i sta da? Og hv orfor kunne han ikke komme hjem da jeg etterlyste han?! Det er under 30 minutter til vi skal være på plass til venne middagen, så nå må jeg ringe og fortelle at vi blir ca 2 timer forsinket!!! Blir så frustrert og lei! Vi hadde avtale i dag, hvorfor i huleste kunne han ikke bare forholde seg til det da?
Gjest Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Das hadde jeg nok dratt uten han..Teit av ham å si at de "straks" er ferdig når det er masse igjen, men enda teitere å vente i to timer på han....
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #5 Skrevet 10. april 2010 Skulle gjerne gjort det, men jeg har ikke bil/førerkort, også MÅ vi på butikken, er ikke igjen dopapir eller noe mat her nå, må jo ha det grunnleggende til i morgen også :-( Har hørt med noen venner om de kan kjøre meg til butikken mot betaling, men alle er på vei til vennemiddagen :-( Er så typisk at det alltid er vi som kommer sist :-(
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #6 Skrevet 10. april 2010 Har desverre ikke noe bil eller førerkort, og må på butikken først :-/
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #7 Skrevet 10. april 2010 Gjør deg klar og sitt på med noen andre til middagen. Toalettpapir får man faktisk kjøpt på 7/11, bensinstasjoner og søndagsåpne butikker.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #8 Skrevet 10. april 2010 "Og hvorfor kunne han ikke komme hjem da jeg etterlyste han?!" Fordi han er voksen og selv bestemmer hvordan han vil prioritere?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #9 Skrevet 10. april 2010 Alle de andre er strax fremme.. Kan jo ikke akurat spørre noen av dem om de orker å snu og kjøre 30 minutter tilbake igjen, for å plukke opp meg.. Da blir jo de forsinket også.. Huff, hadde gledet meg til dette hele uka :-/
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #10 Skrevet 10. april 2010 greit nok, men en avtale er jo en avtale.. trodde han var voksen nok til å holde avtaler som ble laget for 1 månde siden, som vi pratet på senest i dag tidlig, da han sa at JEG måtte komme hjem tidlig nok, så vi kom tids nok :-/
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #11 Skrevet 10. april 2010 Dra alene og la han komme 2 timer for sent. Synd for han. Hadde blitt rasende!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #12 Skrevet 10. april 2010 mot betaling? He he, hvor gode venner er dere liksom?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #14 Skrevet 10. april 2010 eller buss... Dårlig gjort av mannen å ikke komme da han visste om avtalen. Drittgubbe.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #16 Skrevet 10. april 2010 har ikke med det å gjøre, men alle var jo på vei til middagen, er jo surt å måtte snu sikkert, også liker jeg ikke å "snylte" gratis kyss fra venner, så pleier å betale drivstoff (siden det er ca 1 time til butikken!)
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #17 Skrevet 10. april 2010 Dra du, og be ham om å kjøpe dopapir.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #18 Skrevet 10. april 2010 har ike så mye penger nå, det er litt over 30 minutter med bil.. og siste buss gikk kl 18 :-O lei av å bo på landet, hvertfall så langt inn på landet! gleder meg til vi flytter nermere sentrum!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #19 Skrevet 10. april 2010 Hvor langt er det til butikken? Lurer på siden du ikke går dit selv. Og den stenger vel snart nå.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #21 Skrevet 10. april 2010 Som jeg skrev lenger opp her; det tar 1 time med bil til butikken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå