Gå til innhold

Hva syns dere om dette navnet...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Iselin Evt Iselin Mari ? :) Lurer på å kalle datteren min det. Pappaen vil ha med Mari. Men jeg er usikker.. Men Hva mener dere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iselin er ikke mitt favorittnavn, men helt ok. Iselin Mari høres noe snålt ut. Jeg ville gått for Mari og kun det

Skrevet

Mari er et flott navn. Hva med Mari Iselin?

Skrevet

Jeg syntes begge navnene er søte jeg, ville nok ha gått for Mari selv, eller hva med Mari Iselin? Det klinger bedre enn iselin Mari syntes jeg da:)

Skrevet

Mari syns jeg er så vanlig. Ville ha et litt spesielt navn:)

Jeg synes Iselin er mye finere enn Mari. hi

Skrevet

Mari er fint. Iselin er litt harry. Og dobbeltnavn er alltid harry.

Skrevet

Med Mari så mente samboeren min det som mariii om dere skjønner.. Med en nesten uhørlig r... Vanskelig å forklare. Ikke Maaari iallefall:)

Skrevet

Syntes begge navnene er fine.

Er selv motstander av dobbeltnavn, og det er fordi jeg er den heldige innehaveren av et;o) Syntes alltid det har vært litt "stress" hvis man kan kalle det det.

Skrevet

Mari er fint, Iselin er stygt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...