Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Iselin Evt Iselin Mari ? Lurer på å kalle datteren min det. Pappaen vil ha med Mari. Men jeg er usikker.. Men Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Iselin er ikke mitt favorittnavn, men helt ok. Iselin Mari høres noe snålt ut. Jeg ville gått for Mari og kun det
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 Mari er et flott navn. Hva med Mari Iselin?
jordbærsjokolade Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Jeg syntes begge navnene er søte jeg, ville nok ha gått for Mari selv, eller hva med Mari Iselin? Det klinger bedre enn iselin Mari syntes jeg da:)
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #5 Skrevet 10. april 2010 Mari syns jeg er så vanlig. Ville ha et litt spesielt navn:) Jeg synes Iselin er mye finere enn Mari. hi
Dunder Skrevet 10. april 2010 #6 Skrevet 10. april 2010 Mari er fint. Iselin er litt harry. Og dobbeltnavn er alltid harry.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #7 Skrevet 10. april 2010 Med Mari så mente samboeren min det som mariii om dere skjønner.. Med en nesten uhørlig r... Vanskelig å forklare. Ikke Maaari iallefall:)
Gjøkeredet③ Skrevet 10. april 2010 #8 Skrevet 10. april 2010 Syntes begge navnene er fine. Er selv motstander av dobbeltnavn, og det er fordi jeg er den heldige innehaveren av et;o) Syntes alltid det har vært litt "stress" hvis man kan kalle det det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå