Gå til innhold

O du salige hormonh***


gakkeliten

Anbefalte innlegg

I dag er bare dagen, og jeg må få det ut - det finnes ikke den ting i verden som ikke gjør meg irritert i dag.

Må bare konstantere det til omverdenen her, slik at jeg ikke vrir nakken på både barn og samboer.

Oh my god. Mongodritt.

 

 

 

 

puuuust

 

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TAKK FOR AT DET ER FLERE!!! I dag har jeg seriøst vært så i ræva humør at det er skummelt. Begynte dagen med at jeg ikke fant noe jeg kunne ha på meg, følte at jeg så jævlig ut uansett... samboer og barn har fått høre det i dag. Pluss at det eneste jeg tenker på er å sette meg ut på verandaen med en røyk for å roe hue !!! Røyk og litt vin hadde gjort seg .. hehehe.

 

Nei jeg får heller spise masse sjokolade =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir kvalm av sjokolade. :P

 

Dumme stoffet på kjolen jeg syr på, som legger seg feil vei... dumme middagen som ikke smaker godt, og dumme dumme mannen som ikke innså at jeg trengte at han tok med seg småen vår - selv om jeg ikke sa noe.

 

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo forstå at noen sier KVINNFOLK noen ganger....

lunta mi er ekstremt kosrt. bare i 7 uke, men FORDET......

jobber i bhg så stakkars barn...huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humøret fortsetter på en magisk måte i dag... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ blir redd av meg selv =((( Alt han sier her hjemme klikker jeg for. stakkars mann! STAKKARS MEG .. hehehhe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er så deilig å se at d ikke bare er meg som biter hodet av samboer og min kjære datter!!!

Er liksom ingneting av d de gjør som er bra nok, og ikke ser de at noe bør gjøres. F.eks. ligger duken skeivt, så er d meg som må fikse d...

Hehehehehehe!!!

Prøver å bite d i meg, og si "vær så snill" og "tusen takk" når eg ber de om noe.

Men har mer lyst å kjefte og brøle, for d er ihvertfall ikke meg som gjør noe galt

D er alle andre!!!

;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...