Gå til innhold

Æsj, trodde jeg slapp unna!

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 dager før termin oppdager jeg strekkmerker helt nederst på magen.. Æsj, trodde jeg slapp unna jeg.. Håper bare de ikke kryper oppover hele magen da.. Med 1.mann fikk jeg bare et par korte nederst.. aarrgghhhh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt..Ikke fått noen nye denne gang men har noen fra sist og det er ikke kult:(

Skrevet

Me too! Så jæ... kjipt as! Fikk også bare noen korte helt nederst på magen m nr. 1. Nå har det plutselig kommet nye og de kryper opp! Nesten så jeg kjenner det!!! I tillegg har det kommet strekkmerke oppå der jeg har hatt navelpiercing. Ikke fint :-(

Skrevet

Håper bare på at de holder seg nedenfor truse/bikini kanten jeg assa, så kan jeg skjule den i offentligheten ihvertfall. Mannen min får klare seg med de, hehe..

Skrevet

Jeg ble skikkelig deppa forleden dag av samme grunn.. men jeg er "kun" 30 uker på vei, og fikk ikke strekkmerker 1. svangerskap. Ble litt sjokka over at jeg fikk det nå, selv om jeg har fryktet det siden magen virker myyye større denne gangen.

Vel, får jo bare leve med det.. selv om det ikke akkurat hjelper på selvtilliten. Har aldri vært fortrolig med magen min, vet ikke hvorfor.

Hva vi går gjennom for å få disse små nurkene våre :-) Mennene våre får leve med oss som vi er, vi har brakt deres barn til verden. Håper merkene blekner ganske fort.

Skrevet

Jeg har kun fått strekkmerker påhøyre siden av magen... syntes det er litt snodig... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...