*Lykkelig_mamma* Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Skal ha et tykt teppe på barnerommet, pga rommet ligger i underetasjen som er meget kald på vinterstid, men er litt usikker på hva jeg bør velge av ull eller acryl...Noen med erfaringer?=)
erteposen + 4 Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 En blanding kanskje? Jeg har ulltepper til mine små som er ganske tykke. Varme og god, men en av de klager over at det er vanskelig å bygge på så tykke tepper og at de loer. Vi har kalde gulv i den delen av leiligheten. I dag hadde jeg nok kjøpt et blandingsteppe som var tynnere med god gummi på baksida. På tvillingene sitt rom fikk jeg kantet et stykke vegg til vegg teppe som var 50% ull.
*Lykkelig_mamma* Skrevet 10. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2010 Det skal jeg se på ja!=) Ullteppene er jo vanvittig dyre, så hadde vært greit å fått et teppe som var litt rimeligere:)
erteposen + 4 Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 De er dyre! Vi har et fra ikea på rommet til nr 2, et tidløst stripete til barna og ungdomsrom. Jeg vurderer å legge vegg til vegg teppe på et av barneromma, og heller hente fram gulvet når barna blir større:)
*Lykkelig_mamma* Skrevet 10. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2010 Har vurdert det jeg også, men har hatt så mye vegg-til vegg tepper her i huset tidligere, så er møkk lei det;-P Men skal se om jeg kan finne ei god blanding mellom ull og acryl:) Takk for hjelpen erteposen!=)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 10. april 2010 #6 Skrevet 10. april 2010 Vi fikk et ullpledd fra besteforeldrene som er fra Lanulva eller hva det nå heter. Er veldig fornøyd med det virker som babyen også er veldig fornøyd med det.
prekæs Skrevet 10. april 2010 #7 Skrevet 10. april 2010 Jeg har tepper i ren ull overalt,(ikke vegg til vegg) og de er veldig lune å ha bena på. Jeg har dårlig erfaring med blandingstepper. Ofte de virker loete og de blir ofte statisk elektriske.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 10. april 2010 #8 Skrevet 10. april 2010 haha, misforsto jeg, tenkte sånn babyPLEDD jeg!! sånn går det når jeg skumleser *stupid*
*Lykkelig_mamma* Skrevet 10. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 10. april 2010 Hehe, det går fint vestlandsfanden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå