Gjøkeredet③ Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Jeg burde kanskje tenke på å begynne å pakke den derre kjente kjære bagen. Siden det liksom bare er 11 dager til termin. Men føler jeg jinxer det hvis jeg pakker den:o)
Gjest Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 He-he...min har vært nogenlunde klar 1 mnd tror jeg! Vi har ikke lenge igjen så du bør nok det:))
Fifrildi Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 Jeg fikk skikkelig mye vondt i ryggen og magen for noen dager siden - sånn at jeg ikke orket pakke selv og kommanderte Mannen rundt for å finne akkurat den buksa og akkurat den toppen og bh'en og sånt å legge oppi. DET var stressende det! Men så ga det seg og så har jeg fått puset litt mer med det som skal oppi og det føles såpass godt å ha kontrollen over hva som er oppi der at jeg er glad jeg ikke var på vei for å føde den kvelden... Men joda, før det prokastrinerte jeg en hel del jeg også.
Gjøkeredet③ Skrevet 10. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2010 Haha.. Ja det kan jeg tenke meg Fifrildi.. Syntes jeg ser for meg mannen finne riktig utstyr.. Tihi! Forrige gang endte det jo med 17 dager overtid og igangsetting, så hadde liksom så enormt god tid.. Føler det samme kommer til å skje igjen, og ihvertfall hvis jeg pakker bagen. Sååå overtroisk! Nei, jeg får gjøre en innsats før helga er omme:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå