Gå til innhold

Hvordan har puppene dine forandret seg etter amming?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare bittelitt slappere etter første baby, men nå etter andre, sagger de enormt, og jeg vurderer seriøst et brystløft!

Skrevet

Mine er like fine og henger ikke til tross for 2 barn og amming, fordelen med å bare ha b-cup:) Er veldig glad for det, magen min er ikke helt som før, men fikk i det minste beholde puppene.

Skrevet

det er ikke ammingen som gjør at man får hengepupper, det er hormonene etter svangerskapet. Jeg har ikke ammet, og har fått hengepupper likevel. Riktignok ikke veldig mye, men litt..

Skrevet

Jeg hadde bare melk til å amme i 3 uker, så her er de like fine..:-)

Skrevet

Nei, i alle fall ikke mer enn jevngamle venninner uten barn. Litt mer sagg er det nok, og rett etter ammeslutt er de ikke særlig flotte. Jeg er happy.

Skrevet

hva skal man si? jeg hadde c-cup før, og det har jeg nå etter at jeg sluttet å amme. Jeg hadde D, mens jeg ammet. Puppene er litt slappere, men bare etter et par måneder syns jeg de ble litt bedre. Jeg hadde ikke akkurat sprettpupper før, men synes ikke de har blitt så ille som jeg hadde forestilt meg.

Skrevet

Puppene går seg som regel til etter ca. 1 år. Slappe hengepupper kommer med alderen uansett. Jeg tror det er genetisk betinget. Vet om de som har ammet 3 barn og har kjempefine pupper fortsatt, men andre barnløse kvinner har også slappe hengepupper.

Skrevet

Hadde en liten B- gikk opp til en DD - og ned til fine, faste C:-)

Så jeg er fornøyd;-)

Spent på hvordan de blir etter nr 2 nå da...

Skrevet

etter første barn ble de litt tommere, men fremdeles ok. De var en medium B-cup uten heng før barn. fine sprettpupper.

etter andre barn ble de ganske tomme og mye av fettet som var i dem, ble borte. ingen heng egentlig, men de har bare "poffet" sammen og ligger og hviler så pent på ribbeina mine. Skjønt.

:-D

Skrevet

de gikk fra en middels C og til DD etter denne fødselen, og merker godt at de ewr forandret. Nå er jeg f.eks gått ned enstørrelse til "bare " D. Merker at det er noe "tom" hud, men det er ikke så galt foreløpig.

Etter jeg har kvitta meg med mine 15 ekstra kilo er jeg red for hvordan de kommer til å bli. Er ganske sikker på at fde både må løftes litt og puttes litt inn for å få en ordentlig form på dem igjen! Takk og pris for dråpeformede implantater i så fall! =p

Skrevet

Måtte flire litt, en venninne opplevde det samme, om mannen hennes kommenterte så fint at "de er ihvertfall like lange, der de ligger:)!"

Mine har gått opp fra b til c og ned igjen til b etterpå, etter begge ammerundene. Er spent på hvordan det blir denne gangen, regner med det blir likt. Har antydning til hengepupper nå (juhuuuu!!!!) men det er vel strengt tatt bare fordi magen er så stor at den "dytter opp" puppene litt.

Skrevet

ingenting igjen etter førstemann,lurer på hvordan det blir etter andremann,innoverpupp..?

Skrevet

Har bare ammet en foreløpig og har ikke sett noen forskjell..

Mannen sier at de ikke har forandret seg, så får stole på han.

Får se nå som jeg setter igang med nummer 2 om noen uker:o)

Skrevet

Mine endret seg ikke av ammingen, men siden pga av all jojo slankingen har de blitt slappe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...