Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Her i heimen har vi ingen store planer, tar ting litt som det kommer. Ettersom jeg ikke fikk vasket unna skittentøy, og tatt husarbeid i går (dro på shopping istedenfor.. ) ) så må vi nok ta unne det i løpet av dagen. Ser ut til å ble en ok dag værmessig - så vi får vell tusle oss en tur tenker jeg. Så skal mannen få i oppgave å gjøre sykkelen til sønnen klar for sesongen. Må smøres litt kjede, pumpes i litt luft osv. Tipper dagen går jeg, uten masse planer.. ) I mårra har vi heller ingen planer, kanskje vi drar bort på kaffebesøk til min svoger med familie. Tantegutten min fyller år over helga, men da er han til mammen sin så kanskje vi tar turen opp med bursdagsgave..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Har ingen spesielle planer, er fint vær i dag, kanskje vi tar oss en skitur i løpet av dagen eller helgen om været holder seg, og vi gidder. Kanskje vi henter syklene hjem i morgen om været holder seg, og det tiner litt mer på gangveien oppfor huset.
Lene~mor til tre Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 jeg skal snart på jobb, imorgen hvet jeg ikke hva vi skal gjøre enda.
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Idag har jeg sovet til kl. var over 11, spist frokost, og hørt musikk mens jeg gjorde husarbeid og vært i dusjen =) Nå skal jeg snart til ei venninne, barna kommer hjem senere, så da blir det middag og leggetid =) Imorgen skal vi være ute og kose oss! Grille om det går an, for det gleder barna seg sånn til! Tom. lillebror peker på grillen og spør etter pølser hehe =D
Ranveig R Skrevet 10. april 2010 #5 Skrevet 10. april 2010 Ungane er hos mormor og besten i natt, eg og mannen har akkurat sett ein episode av Angel, etter vi kom heim frå teater (ei god veninne spelte i eit stykke sett opp av den lokale teatergruppa - kjempemorsomt!). I morgon skal vi sove litt lenge, og så ete frukost hos mamma og pappa før vi tar ungane med heim. I morgon kveld skal eg på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå