Gå til innhold

middag i dag da damer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror jammen meg jeg skal kjøpe pølser og kjøtt og salat og potetsalat.. mmmm maiskolber kansje... GRILLE!!!!

herlig vær her gitt:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkrat det vi har tenkt i dag ;) strålende vær, da må man jo grille litt! og lille gutt på 2 år synes det er kjempe stas å spise ute. kos dere i solen ;)

Skrevet

ååh, grille.. DET hørtes deilig ut! Hm.. jeg hadde egentlig tenkt å lage hjemmelaget pizza, men tar ting litt som de kommer.. Hvis vi finner ut at vi heller vil grille, så gjør vi det;)

Skrevet

grillings idag med 2 gode venner :) og kjempe grillparty imorgen igjen, men anda flere venner ;) hehe

Skrevet

Kom akkurat en regn/haggle skur her så tenker det blir kjøpte fiskekaker med stekt potet, salat og evt makaronigrateng til. Innendørs ja.

Hjemmelaget pizza i morgen.

Skrevet

Her blir det, indrefile av svin rett på grillen med salat og potetsalat ved sia! Grellings er tingen gett!!!

Skrevet

Vi skulle egentlig ha Tandori Chicken mn mannedyret mitt må jobbe dobbelt, så da blir det heller i morgen :(

Skrevet

i dag blir det noe så enkelt som vaffler.... helt alene å jobber natta... lite fristende, men man har jo ikke ork;)

Skrevet

I dag skal vi be 2 vennepar på biff :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...