Gå til innhold

Kan jeg få tidlig UL pga dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei, kan være alt fra 6 uker til 9 uker på vei. Er ikke så lenge siden jeg fødte, så har ikke fått menstrasjonen regelmessig enda.

Eller må jeg vente til den ordinære UL, men skal jeg da gå utfra at jeg er 6 uker på vei?

Er jo litt ekkelt å ikke vite sikkert hvor langt jeg er på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør som de fleste andre; få deg en privat ultralyd!! Dette er ikke noe å belaste det offentlige helsevesenet med, selv om jeg forstår at du lurer.

Det er ingen medisinske indikasjoner som tilsier at du ikke kan vente til ordinær UL.

Skrevet

Er jo bare å kontakte legen din og forhøre seg, slikt varierer stort fra plass til plass

Skrevet

Er det belastende for det offentlige helsevesnet? Det er det rareste jeg har hørt.

Skrevet

Jeg fikk tidlig UL pga det. Hadde lyst til å ta abort, men kunne være ganske langt på vei. Var 14 uker på vei da.

Skrevet

jeg fikk engang UL da jeg hadde ganske kraftige blødninger i både uke 6 og uke 9... fikk bare beskjed at om det er en spontanabort på gang er det uansett ikke noe å gjøre med det..

så tror ikke det er god nok grun til å få det fordi du er usikker på termin med så få uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...