Gå til innhold

Kommentarer fra en pedofil på blogg!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen vil nok halshugge meg for min neste komentar..

Pedofili er en legning, akurat som homofili.

MEN! og det er et enormt men, det ligger en forskjell i det også, noen pedofile vet de er det, men utagerer ikke der etter, de holder seg unna barn, og sikrer både seg selv og omverdenen for ikke å gjøre noe de har lyst til å gjøre. Så har man de pedofile som gir f'n og gjør som de vil, forgriper seg på barn, og forteller barna at dette er kjærlighet.

Har 2 pedofile i min slekt, den ene som har gitt beskjed om at han ikke vil at noen av de andre i slekta skal la han være alene med ungene dems, om han sitter alene i et rom, og en unge kommer inn, så går han over til et rom hvor det er flere mennesker. Han liker ikke hvordan han reagerer på barn, men gjør det likevel. Men han prøver hvertfall å unngå alle "fristelser".

Den andre sitter inne nå, for et overgrep, har aldri møtt han face to face, siden min mor og far ikke vil han skal ha noe form for kontakt med dems barn men har sett bilder av han, og hørt en del. Han viser null anger for det han har gjort, mener det er hans rett, siden han er pedofil! Blir kvalm av han.

Han første jeg nevnte, har kontakt med alle i slekta, men det holdes fortsatt et forebehold for barna, han får ikke/vil ikke være alene med barn, det er satt inn tiltak i slekta, som sikrer alle parter. Både han og vi vet jo at det kan snu seg, at han en dag kan forgripe seg på et barn.

Skrevet

Personlig tror jeg at jeg hadde fjernet bildene av barnet mitt i en viss fart...

Skrevet

Man må jo være stokk dum som faktisk legger ut bilder av barna sine på nettet! Man VET det finnes pedofile som tråler nettet daglig etter barnebilder, man VET man kan sette barnet i rissiko når man lager blogg om barnet, hvor man setter inn bilder, og at på til skriver indikasjoner på hvor man bor.

Skrevet

Er bildene med klær på er det ett fett. Man kan ikke grave seg ned fordi om det finnes pedofile. Like lite som at dere lar være å legge ut bilder av dere selv fordi en voldtektsmann kan få lyst på dere. Man trenger ikke bli helt hysterisk heller.

Skrevet

alle som er pedofil er også utstyrt med den frie vilje, og kan ta et valg. de kan velge å ikke forgripe seg på små barn.

Skrevet

Regner med at du er av de som legger ut bider på blogg..

Forskjellen på pedofil og voldteksmenn er den: For pedofile er ungen lie pen,søt, elskverdig ol, om den så er full pakket av klær eller ikke. Og man har full kjenskap til at pedofile sitter og leter etter barnebilder på nettet. Jeg ville ikke likt tanken på å legge ut bilde av mine barn, med full viten om at det kan sitte en pedofil og dra seg til bildet.

Det er noe anderledes med voldtektsmenn, joda, kanskje de sitter å ser etter ofer på nett, MEN, vi er voksene, vi har muligheten til å forsvare oss selv, det har ikke barna våre!

Skrevet

Det er din mening, jeg mener man ikke kan pakke verden inn i bomull. Jeg har heller påkledde bilder av ett barn på nett, enn å la det gå naken på stranda feks, hvor det ser ut til at de fleste her inne mener at å gå naken på stranda er greit.

Folk er forskjellige, jeg tenker ikke å bli hysterisk.

Skrevet

Lar ikke barnet mitt gå naken på stranda jeg heller, men legger heller ikke ut bilder på nettet, om jeg så skulle gjøre det, så ville jeg hvertfall ikke gitt noe indikasjon på hvor vi bor.

Skrevet

Hun sier jo ikke noe om hvor hun bor, eller nevner navn på seg selv og barnet?

Skrevet

se beskrivelsen "om meg" på siden; der står det hvor hun bor, og siden hun skilder seg ut nok så greit, så er det ikke vanskerlig å finne henne og ungen.

Skrevet

Hehe hun bor ikke på Øystre slidre da:) Hun har skrevet ett sted i bloggen at det står det fordi hun ikke vil folk skal vite hvor hun bor.

Jeg leser denne bloggen ofte jeg, og har aldri sett henne nevne navn eller bosted. Synes faktisk hun skriver ganske så lite om barnet sitt ifht veldig mange andre.

Skrevet

Æsj så ubehagelig...

Jeg blir skremt jeg..

Skrevet

Hva i alle dager gjør en "uskyldig" pedofil på bloggen til en amåbarnsmor?

Skrevet

Er vel ca det samme hun spør han om i kommentarfeltet.

Skrevet

Fordi om ded ikke forgriper seg på barn, er det ikke dermed sagt de ikke ser på barnebilder ol. For noen kan det være det eneste som holder dem fra å forgripe seg på barn.

Skrevet

Synes hun takler det greit jeg.

Skrevet

Skjerp dere! Les bloggen hans.. Altså den pedofile.. FÅ OPP ØYNENE!

Sysn det kun er paranoide folk som skal "skjule" ungene sine fra omverdenen.. Get a grip.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...