Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 da ble det fra en til 11.. hadde tenkt å bare kalle minne innlegg innlegg 1 innlegg 2 osv osv.. men fant ut at det ble litt mye rot og vanskelig.. men nå talte jeg gjennom og fant ut at dette ble nr 11.. noen mer teite enn andre, men hvorfor ikke. Så nå er det opp til dere og lage mange nye og svare masse på de som er!!!!! god natt i natten, kommer til å angre i morgen på hvorfor jeg ikke kom meg i seng tidlig idag (heller), men den gang da!! Søvn er rimelig oppskrytt, som jeg sa tidligere, er så deilig å være alene i stua og bare nyte stillhet og fred. Sove kan jeg gjøre en annen gang.. god natt og ha en flott lørdag til vi sees igjen mine bam venner:)))
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Så bra at du/blond/ vi har klart å lage litt liv her inne igjen;) Jeg satt ikke så lenge oppe i gårkveld da, ble alene i stua 21.30, så jeg gikk å la meg ca 1 time etterpå. I tillegg fikk vi sove til kl 9.30 i morrest, det var deilig;) Fint vær, så eldste lagde frokost til seg og søstra og de kledte på seg å gikk ut på verandaen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå