Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Bruker dere???? -ansiktkrem hver morgen? -nattkrem? .rens? -body lotion hver dag? -babering, hvor ofte? -hva gjør dere med øyenbryn? -maskara hver dag? mer sminke hver dag? -deodorant, hver dag? -parfyme hver dag? -pusser tenner morgen og kveld, mer mindre? -i sommer sesong, solkrem hver dag? -i vår sommer og høst, dagkrem med faktor i?? og hvor kjøper dere produkter og hvaslags bruker dere?
Lene~mor til tre Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 -Bruker vaseline inteniv care daycream i ansiktet, men ikke hver dag. -Nattkrem har jeg aldrig brukt -Smører meg med bodylotion hver gang jeg dursjer -Barberer meg ca hver 14 dag -Øyenbrynene gjør jeg ingenting med -Jeg sminker meg ikke -Deodorant har jeg på hver dag -pusser tenner morgen og kveld -ja jeg har på solkrem, ellers blir jeg solbrent Hvilke produkter jeg har og kjøper er veldig forskellig, noe kjøper jeg i vanlig butikk og andre ting på apoteket. Gubben min får en pakke fra jobben sin hver jul med matvarer, hudprodukter, shampo o.l for sikker over 1500 kr hvert år så jeg bruker som regel de produktene som er oppi den og behøver nesten ikke kjøpe noe hehe. Bytter når det gjelder solkrem også, ettersom hva utvalget er osv.
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 -ansiktkrem hver morgen? Ja, men det er forskjell på høst/vinter og vår/sommer: Høst/vinter: C-vitamin serum (Obagi), Absolute Moisture (Bioelements) og solfaktor 30. Vår/sommer: C-vitamin serum og solfaktor 30 (solfaktor 50 i fjellet og ved soling) -nattkrem? MD Forte Facial Crem III (glykolsyre 30%), skal begynne med a-vitminsyre til høsten og Sleepwear (Bioelements) rens? Morgen og kveld: MD Forte Facial Cleanser III og Salicylic Acid 2% Daily Exfoliator (Peel RX) -body lotion hver dag? Ja, men varierer mellom dusjolje (Neutral) og bodylotion (Biotherm) -babering, hvor ofte? Hver dag eller annenhver -hva gjør dere med øyenbryn? Har tatoert, så trenger kun å nappe et par ganger i uken -maskara hver dag? mer sminke hver dag? Nei, men ser absolutt best ut med sminke :-) Bruker ID -deodorant, hver dag? Nei, sterk aliminiumklorid 2 ganger i uken -parfyme hver dag? Ja, det går i The One fra D&G om dagen. -pusser tenner morgen og kveld, mer mindre? Morgen og kveld, av og til en ekstra gang. -i sommer sesong, solkrem hver dag? Absolutt, en del av hudpleierutinen -i vår sommer og høst, dagkrem med faktor i?? Bruker solfaktor hele året og hvor kjøper dere produkter og hvaslags bruker dere? Hos hudpleier og på nett: http://www.skin-etc.com
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Jeg smører meg med vasenline intensive care i ansiktet etter hver dusj/vask og ev litt om jeg har vært ute i sola og fått farge. Barberer meg ved behov. Tar mest under armene (høvel) og bryna (kniv), resten viser ikke så godt. Ofte til fest/fint. Bruker deo og sminke hver dag, liker godt å ta på litt parfyme om jeg tar på hverdagslige klær og ikke sofaklær. Pusser tenner morgen og kveld. Sokrem om jeg ska sitte ute i sola. Men jeg er faktisk flink med den siden lillebror tåler så lite sol. Her brukes solkrem så og si hele året pga han. Handler på spar kjøp, europris eller obs o. alt utenom parfyme og solkremen til barna.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 10. april 2010 #5 Skrevet 10. april 2010 Bruker krem i ansiktet etter hver gang jeg har vasket ansiktet, bruker da kamillekrem. Bruker krem på kroppen ved behov. kamillekrem der og. -baberer meg ved behov, om sommeren oftere, om vinteren sjeldnere. napper øyenbryn ved behov bruker hverken maskara eller sminke, evt litt om jeg skal ut på byen. -deodorant, hver dag/etter dusj -parfyme kun om jeg skal noe spesiellt. -pusser tenner morgen og kveld og om jeg føler at det er belegg på tennene mine. bruker solkrem kun om vi skal på stranda, jobber ute, eller soler meg. -bruker ikke dagkrem med faktor i. kamillekremen kjøper jeg på helsekosten, deodorant på apoteket, parfyme kjøpes så sjelden at jeg ikke aner hverken hvor eller hvem som har kjøpt parfymen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå