Gå til innhold

Noen som har peiling på digitalkamera her??

Anbefalte innlegg

Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥
Skrevet

Kikket akurat gjennom bildene,og la inn på dataen og slettet etter hvert.Og det kommer plutselig et rødt sånt ropetegn og så står det med røde bokstaver BILDEFEIL.Og det blinker det rødt på en plass på kameraet.og jeg må bla masse for å komme forbi.

Noen som vet hva som gjør dette?? Holder kameraet på å klikke???

Det er et Olympus M Tough kamera.Sånn EGENTLIG et veldig bra kamera,selv om det er veldig irriterende at når jeg skal fikse på bildene blir de kopiert! Masse bilder å slette!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hlet jeg, betyr det at du redigerer bilder på pc mens du har kameraet tilkoplet og på?

lagrer kameraet dobbelt på sitt minnekort nr du redigerer bildene på pc?

Det vil alltid bli to bilder, iom at det redigerte lagres som ett nytt bilde.

Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥
Skrevet

Altså,jeg har fått de bildene som er på kameraet inn på pc`en,kameraet var tilkoblet med sånn ledning da.Etter når jeg var ferdig med det slettet jeg bildene på kameraet som jeg hadde hatt inn på pc`en.Og mens jeg blar i bildene på kameraet for å se hvilke bilder som jeg hadde hatt inn på dataen for å slette de så kommer den feilmeldingen som jeg forklarte,og det blinker rødt på en plass på kameraet.Ledningen var ikke inni pc`en når jeg skulle slette altså!

Og det andre som irriterer meg er at når jeg fikser på bildene på KAMERAET(det er et program som man kan trykke på for å ordne røde øyne og forskjellig på bildene på kameraet) så blir det flere kopier etter hvor mye jeg fikser på det bildet.Fikser jeg 1 ting blir det 1 kopi,men er det andre ting i tillegg jeg fikser som blir det flere kopier.Dette er så irriterende,og dette har jeg sluttet med,går jo an å fikse bildene på pc`en også!

Som jeg skrev har jeg Olympus M Tough kamera.Er jo egentlig et bra kamera da! Selv om det godt kan være bedre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...