Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Tror jeg har sotte for lenge.. Er ikke trøtt lenger.. Skummelt..
blond Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Sorry at jeg ble borte en stund! Fant ut at jeg måtte begynne på en handleliste for i morgen. Foreløpig står det to ting, det er for lite.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2010 Vanig handleliste jeg kan hjelpe deg hehe.. Forresten veldig godt du var tilbake:))) do papir brød melk teip frukt middager grønnsaker litt lørdagsgodt bind (grusomt å gå tom for de så jeg handler alltid det så jeg har nok!!) krydder pålegg vaskepulver, vaskemaskin, oppvaskemaskin såper av ulike slag.. hjalp det??
blond Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Jepp det hjalp! Takker! (men jeg skjønner ikke hvorfor du skriver litt(!) lørdagsgodt?)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2010 Nei det skjønner ikke jeg heller!!! Har aldri skjønt det heller..
blond Skrevet 10. april 2010 #6 Skrevet 10. april 2010 Nå må jeg logge av! Er ferdig med knipingene også, er du?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2010 Du jeg er skikkelig dårlig å knipe allså. kniper noen ganger hver gang noen her inne minner meg på det!! Jeg har alltid trøstet meg med at jeg har tatt k.s så det er ikke så viktig for meg, men hørte akkurat nå at det hadde ingenting å bety så knip knip knip. hvor mange ganger gjør du det?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 10. april 2010 Oi det visste jeg ikke.. 3x 15 var mye ja.. jeg gjør 3 hver gang jeg leser ordet knip haha.. noe som ikke er hver dag kan man si.. må visst legge om på den vanen ja
linlos31 Skrevet 10. april 2010 #11 Skrevet 10. april 2010 Jeg er våken ,men dumt at ikke chatten virker Wiiii
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå