Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Noen som har en kur??! Er SÅ babysyk, men det passer ikke inn å få flere barn før om ca 4 år.. og da vil barna mine være 8,5 og 6 år, synes det blir så stor aldersforskjell. I tillegg blir jeg ikke yngre selv heller.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Kjenner du noen nybakte mødre du kan besøke for å få dekket behovet ditt?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Nei, men det hadde garantert bare fått meg til å bli enda mer babysyk:) Blir jo babysyk bare jeg ser folk med baby på butikken..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Hva med å bare fokusere på det negative med å være gravid/nybakt mor? Kolikk, våkenetter, ammeproblemer, ammetåke, vondter i kroppen under graviditet og etter fødsel osv... Kanskje det kan kurere deg? Ikke så ofte jeg oppfordrer folk til å tenke negativt, men kanskje det virker?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Ja, kanskje det. Har glemt helt ut hvor kvalm og trøtt jeg var, får prøve å huske på hvor lite kjekt det var..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå