Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Husker jeg leste en del innlegg hun hadde skrevet om svigerfamilien også leste jeg noe om at neon i svigerfamilien hadde oppdaget dette eller??
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Nei det var ingen ørn som tok henne, men en psyko-kvinne her inne,...
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Ja, det var en psyko anonym drittkjerring som hadde gravd og gravd her inne for å finne alt om tillab, for så å sende det til svigerfamilien.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 Jeg er her, men med nytt nick! Takk for omtanken ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #7 Skrevet 9. april 2010 Hun har sikkert laget seg nytt nick:-) Bra for henne:-)
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #8 Skrevet 10. april 2010 anonym 00:51, tuller du? Fy faen for en drittkjerring, herregud.. Håper alt er bra med deg tillab Hi
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #9 Skrevet 10. april 2010 Så bra at du fremdeles er her :-) Dersom det er sant det annie over her skrev, så skulle denne personen ha blitt rapportert og utestengt herfra! Slik kan man rett og slett ikke gjøre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå