lina2000 Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Er det noen som har operert inn silikon, og angret etterpå? Og evt hvorfor? Jeg vurderer det, men er litt i tvil. Etter fire barn, og ammet alle så er det ikke mye igjen. Håper på masse svar :-)
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Hei Jeg har gjort det 2 ganger, angrer ikke et sekund Nå kan jeg gå i stroppeløse kjoler, føler meg mer kvinnelig, mer ok på stranden, mammen liker de, alle klær sitter bedre osv Har en flokk med venninner som har gjort det og har ikke hørt at noen angrer
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 Jeg angrer. Ikke på silikoen i seg selv, men hos meg ble det komplikasjoner som gjorde til at inleggene har kapslet seg in og blitt steinharde og vonde. Skal ta dem ut og få et løft i stedet etter fødsel. Men dette er ikke vanlig, så ikke vær redd for det.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Jeg angrer, har to barn, tok inplant når minsten var 2 år, alle ser på meg som "plastikk mor", fremfor det jeg er. Også føles det noe ubehagelig fortsatt (1 år siden inplant) Så jeg har ordnet så jeg får fjernet silikonet nå, orker ikke gå rundt sånn, trodde jeg skulle bli mer fornøyd nå, men er mer ulykkerlig nå, enn da jeg hadde mini bryst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå