Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 VG: "Torsdag ankom den sju år gamle gutten Moskva alene. Med seg hadde han et brev der det står «Jeg vil ikke lenger være forelder til dette barnet». Brevet er signert av guttens adoptivmor Torry-Ann Hansen fra Shelbyville, Tennessee Nancy Hansen, guttens adoptiv-bestemor, sier at de valgte å sende gutten tilbake fordi han var voldelig mot sin nye mor, melder AP. I brevet gutten hadde med seg hevdes det også at gutten var ustabil og hadde psykiske problemer. En representant fra russiske myndigheter avviser at gutten har psykiske problemer. - Han har en normal oppførsel for en gutt på hans alder. Han er litt sta, men det bør ikke være noe større problem, uttales det til britiske Mail Online Gutten ble adoptert fra et russisk barnehjem i 2009. Han snakker ikke russisk, men forstår det meste. Likevel meldes det av den britiske avisen at gutten var svært forvirret ved ankomsten. Han blir nå undersøkt ved et sykehus nord i Moskva. Der har han uttalt at adoptivmoren var «slem» og «ikke glad i ham lenger».
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Huff ja stakkars lille gutt, får helt vondt inni meg, helt utrolig at det finnes så syke folk som hun moren, tenk og bare sende han avgårde i et helt ukjent land, ukjent språk..Håper det ordner seg for gutten, det fortjener han virkelig!
Nullstress;) Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 helt grusomt. gammel nok til å skjønne hva som skjer og. er ille uansett hvor gammel han hadde vært altså, men tenker på hva den ilille gutten tenker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå