Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Frokost: 2 knekkebrød uten pålegg Lunsj: stor salat uten pasta,brød,dressing pesto e.l + et kokt egg Middag: spiste ikke middag, men: en banan, 50 g nøtter, en pose små gulrøtter, en lettyoughurt. Kveldsmat: to små knekkebrød med ost og skinke. Senkvelds: to glass rødvin;-)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 eh, javel? jeg har spist brødskive med gulost og 2 pizzastykker.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Idag har jeg spist: Frokost: 5 skiver med loff, 3 egg og masse majones, 1 kopp te og 1 glass eplenekter Mellommåltid: ca. 200 gram cashewnøtter og 0,5 liter cola Lunsj: Baguette med kylling, salat, dressing og 0,5 liter cola og en rosin bolle Mellommåltid: Big mac meny fra macDonalds, med cola og is med varm sjokoladesaus Middag: 2 Koteletter med bernaisesaus og pommesfrites og ca 1 liter cola Kvelds: 3 rundstykker med jordbærsyltetøy, 2 glass eplenekter Kosemat: ca 150 gram salt chips, en kroneis, en pose seigemenner, en stor stratos og 1 liter cola.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 Håper du får vondt i magen i hele natt og ikke får ut en dritt men må stå opp kl 3 og brekke deg.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #8 Skrevet 9. april 2010 eg er anonym 23:52: selvfølgelig tuller jeg, hehe
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #10 Skrevet 9. april 2010 Hvorfor har din dagsmeny allmenn interesse? Er du forvirret og innbiller deg at du er verdens navle?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #11 Skrevet 9. april 2010 I dag har jeg hatt den store spise dagen. Frokost: 3 knekkerbrød med leverpostei. Lunsj: Kyllingfile Mellom m: kjeks Middag: Kyllingfile med potet Kvelds: Biff med fløtegratinerte poteter Snaks:90 g sjokolade + en sprite
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #13 Skrevet 9. april 2010 Frokost: 1 solruta med kavli skivet ost m. sprøstekt bacon Lunsj: en halv pose M Middag: Spaghetti og kjøttboller Kveldskos: 100 gr chips, 100 gr helnøtt og ca 3 liter Pepsi Max.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå