Gå til innhold

Når jeg og mannen min koser med hverandre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller legger oss inntil hverandre i senga, begynner han umiddelbart å runke! Det skjer hver jævla gang. Var ikke sånn før. Det er så turn-off. Jeg har begynt å miste lysta, syns det nesten er ekkelt. Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tar du ikke tak i pikken hans og styrer den inn i fitta di, da?

Skrevet

Om du misliker det så sterkt så må du ta det opp med ham

Skrevet

Sier du ikke fra til han?

Om du ikke gjør det får du bare ha det slik.

Skrevet

Gi ham ris på rumpa til han trygler om nåde. Noen menn må tas hardt, ellers lærer de aldri.

Skrevet

er vel fordi han ikke har lyst på deg heller, og må runke for å få den opp??

Skrevet

snakk med han da vel. si at du ikke syns det er hot og at du heller hadde likt at han hadde gjort ditt eller datt

Skrevet

Kanskje han er blitt avvist litt for mange ganger? Eller redd for å komme for fort? Iflg enkelte her inne er det jo mannens eneansvar å sørge for kvinnens orgasme, om det så måtte ta flere timer med slikking og sleiking og fingring og hard knulling.

Skrevet

Han er hard og klar hele tida han,men må all kos ende med pulings og orgasme? Det er der problemet ligger. Er jo godt å bare ligge inntill hverandre en kveld å da. Ikke misforstå,er jo herlig at han har lyst hver kveld etter 10 år og småbarns tilværelse.

HI

Skrevet

Kvinner og menn er vel litt forskjellige der. Menn trenger ofte "utløsning", ellers får de ikke slappe av. Skal visst også forebygge prsotatakreft ...

Skrevet

Kan du ikke komme til meg i stedet? Jeg liker å kose splitter naken.

Skrevet

Ikke mye støtte å få på anonym i en slik sak,for her er alle bitchy. Hadde du spurt på skravle hadde det vært mye mer støtte og få,for der er alle prektige (selv om jeg er sikker på at det er samme damene begge steder) lykke til når du skal legge deg, hi hi.

Skrevet

Unnskyld meg men

hahahahahaaaaaaa

jeg ser det for meg! Greier ikke å holde latteren inne;)

Skrevet

Si til ham at det er ekkelt og turn-off. Han kan antageligvis ikke lese tankene dine. Kommunikasjon!

Skrevet

Nei, nå går jeg og legger meg. Mannen min har begynt å rope på meg. "BLIR DET NOE PULING I KVELD, ELLER?" Puh, for et mas.

Skrevet

Dette evige maset om "kommunikasjon". Har du ikke skjønt at det er en kvinnegreie som de fleste menn ikke kan fordra?

Skrevet

Måtte flire jeg å, er litt komisk da:p unnskyld..

Ikke greit å være kvinne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...